Skoda Tuning ervaringen

B.Stuurder

Forumguru
@Luuk Thijssen, ongeveer 650pk. Tja hadden jullie maar een 1.8 tsi moeten kiezen:deuk:
Ik heb overigens niks gezegd over welke auto dit mee was, maar inderdaad met de 1.8 tsi en het lijkt me ook wat optimistisch, zoals ik al aangaf, maar eens wat controle metingen doen.
Een collega heeft ook een meting gedaan en die was 1 seconde langzamer, wat voor zijn auto alsnog opzienbarend is, 6 seconden tot 100.
Inderdaad nog geen goede app gevonden, ik denk ook niet dat een telefoon een goed middel is om te meten.
Maar ik vond het wel grappig om te plaatsen. :pardon:
 

touzani

Nieuw lid
Ik overweeg om mijn auto te laten tunen bij vag techniek. Bij vag techniek is een korting van 20% mogelijk voor een stage 1 tuning enkel bij 2 auto's te gelijk. Is er iemand geintresseerd die zijn skoda wil laten tunen bij VAG Techniek?

bedrag is € 429 - 20% = € 343,20

Ik zelf heb een Passat B7 sedan 1.6tdi.

Zelfde vraag heb ik ook uitstaan op vwpassat forum.
 

CDK

Forumguru
contacteer @Pendragon even, hij heeft familie die dat ook wilde doen, maar niemand kon vinden om samen mee te gaan.
voorwaarde is een gezamenlijke afspraak en tegelijkertijd ten tonele verschijnen.
 

touzani

Nieuw lid
Ik heb al iemand gevonden die ook zijn tdi laten chippen i.c.m een dsg tuning. Afspraak staat nu gepland voor a.s woensdag middag.
 

Michelv.

Forumguru
Waar heb je die 20% nu vandaan, ik kan nergens bij vagtechniek iets vinden over het samen chippen en dan die 20% krijgen?
 

touzani

Nieuw lid
je moet contact met ze opnemen en vragen naar de korting als je met 2 auto's komt. Op hun site staat het inderdaad niet vermeld.
 

Pendragon

Forumguru
Ja, helaas kan het geen combi stage 1 en 2 zijn, anders hadden wij samen kunnen gaan, want ik wil een stage 2 doen. Voor mij is nu de afspraak op 6 oktober voor een stage 2.
 
Bovenaan Onderaan