Skoda Karoq

EdK

Forumguru
Tsja dan zal de Yeti ook wel uit het leverings programma gehaald worden.
En vermoed dat de prijzen gaan uitkomen op bedragen die je nu voor de Yeti betaald.
Zit dan daarna met smart te wachten op de derde en kleinste SUV die dan uiteindelijk ergens in de prijs range van de Fabia / Rapid terecht zal komen lijkt me...
 

Seigersbjorn

Senior Member
Tsja dan zal de Yeti ook wel uit het leverings programma gehaald worden.
En vermoed dat de prijzen gaan uitkomen op bedragen die je nu voor de Yeti betaald.
Zit dan daarna met smart te wachten op de derde en kleinste SUV die dan uiteindelijk ergens in de prijs range van de Fabia / Rapid terecht zal komen lijkt me...
Ik volg jouw redenering. De kleinste SUV zal volgens mij de omvang hebben van de Rapid en dan wat hoger op de pootjes gezet worden. Prijzen zullen daarom waarschijnlijk beginnen bij de prijs van een gemiddelde Rapid-prijs en full-option iets duurder zijn dan de Rapid.
 

EdK

Forumguru
Niet zo emmeren hoor Freddy....
PON is nog druk in onderhandeling om zoveel mogelijk en goedkoop mogelijk die Kodiaqs nederland in te krijgen.

Maar dat is goedkoop voor hun hoor, jij gaat toch het volle pond betalen als klant.....
Tsja en hierdoor duurt het even voordat je hier de prijs pas weet..
Maar ga er maar gerust vanuit dat het de prijs word als nu de Yeti kost plus nog wat er bovenop.....
 

Okki

Donateur
......de omvang hebben van de Rapid en dan wat hoger op de pootjes gezet worden.

...en die staat al zo hoog op z'n pootjes.....

hoog_orig.jpg





jaja, ik weet het...
https%3A%2F%2Fcdn.onemorething.nl%2Fuploads%2Fcommunity%2F1a4edf063ac682733bbd526e0789fe63cb126165_9324.gif


Ik vermoed zoiets als de SEAT Arona....

SeatArona2-702x379.jpg



"Natuurlijk kan het kleine Seat het drieluik niet alleen ophoesten. Vandaar dat van de Seat-telgen ook afgeleiden komen, die dan onder de merknamen Skoda en Volkswagen op de wereld komen. De Ateca kwam samen met de Tiguan en Karoq. De vandaag gepresenteerde Seat Arona komt samen met een Skoda-model en de nog officieel aan te kondigen Volkswagen T-Roc"
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
rondom hulpveren erbij genomen dat oude vrouwtje, kon ze wat makkelijker instappen...
 

Okki

Donateur
Nou, bij mij is het meer de oude man. "Vrouwtje" is 11 jaar jonger....

(Haar auto daarentegen 13 jaar ouder)
 

hemi24

Forumguru
:ot:
Grappig dat de T-Roc er meer uit ziet als een Audi dan z'n evenknie de Q2..!

De Q2 van Audi is qua achterkant eigenlijk een opgeblazen Polo...

Nummer maar weer terug naar het onserwerp: de Karoq!!!
 
Bovenaan Onderaan