Op bezoek bij Škoda fabriek en museum

Ik ben op vakantie in Tjechië en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Škoda fabriek en museum te bezoeken.
Van tevoren aangemeld via de site van het museum en een rondleiding door de fabriek geboekt.
Op de betreffende datum samen met mijn zoon van 15 gemeld bij de receptie van het museum, waren 1 van de eerste maar al gauw liep de ruimte vol met wachtende mensen al snel een man of 30....opeens werd omgeroepen (in het Nederlands!) of de 2 personen uit Nederland even naar de balie wilden komen.....we kregen als enige Nederlanders dus onze eigen Nederlands sprekende gids mee, die ons interactief en erg enthousiast de productielijn van de Rapid, de Rapid Spaceback en de Fabia liet zien, daarna terug in het museum bood ze aan ook het museum te laten zien. Alles bij elkaar heeft ze van half elf tot twee uur ons begeleid en uitleg gegeven en dat alles voor nog geen 12 euro ! Een super ervaring
 

Octavia32

Forumguru
Als jullie dezelfde gids hebben gehad als wij, dan is het een klein vrouwtje (no hard feelings dames) was getrouwd met een Nederlander en rijd motor ipv auto.

Spreekt goed verstaanbaar Nederlands.

Ik heb er ook geen foto meer van
 
Als jullie dezelfde gids hebben gehad als wij, dan is het een klein vrouwtje (no hard feelings dames) was getrouwd met een Nederlander en rijd motor ipv auto.

Spreekt goed verstaanbaar Nederlands.

Ik heb er ook geen foto meer van
Ze was niet heel klein, had een tattoo van een zuiger met drijfstang (als van een verbrandingsmotor):deuk: op haar onderarm....
 
Bovenaan Onderaan