Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Supernaturol

Actief lid
Zit er iemand met vagcom in hartjes van Utrecht.... me broertje heeft problemen met Zn A3 2007.... esp moet ingeleerd worden en nog enkele tweaks
 

EdK

Forumguru
Tsja zou ik toch maar richting Breda rijden...... weet je zeker dat het goed gaat komen.....
 

HarrieSkoda

Forumguru
Iemand beschikbaar omgeving Eindhoven voor wat VCDS aanpassingen?

Ik kan helaas geen contact krijgen met @adjego (ook al 12 dagen offline).

Of iemand die eventueel mail/tel nr. van @adjego heeft?

Ik hoor graag van jullie :)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zou inderdaad kunnen, nog niet aan gedacht! Ken eigenlijk heel dat bedrijfje nog niet. Mocht iemand van het forum er los op zijn vind ik dat even leuk!

Nee, Mark wordt hem niet....;)
De kilometers maken me niet uit, zolang het maar geen half Nederland door rijden is.
 

TDI_DSG

Senior Member
Wie kan er in de omgeving van Rotterdam met Vcds de slijtage van de koppeling van de DSG uitlezen?
 

Renkie

Forumguru
Ik heb een officiële VCDS kabel van Ross-Tech, dus laatste versie en CAN. Omgeving Winschoten, prov Groningen.

Heb het al druk zat dus hoef geen reclame te maken / zieltjes te winnen maar als iemand een keer hulp nodig heeft kan dat altijd voor een kleine vergoeding.
 

verhulstr

Forumguru
Uhmmm..iemand in de omgeving van Zeeland die vagcom heeft? Zou graag mijn Fabia1 een keer uitgelezen willen hebben :thumbsup:
 

Kiswum

Forumguru
@HarrieSkoda, is het gelukt bij Vagtechniek. Vanwege onze gezamenlijke woonplaats ga ik binnenkort ook naar onze buurman in Nuenen toe.

Voorheen heb ik dit bij @adjego gedaan in Veldhoven, maar ik weet niet of hij dit nog doet.
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Kiswum Ik ben niet in Nuenen geweest (alhoewel ik daar wel een monteur ken van schooltijd).

Ik ben inderdaad bij Ad geweest! Deze doet het nog gewoon. Ik kan je eventueel voorzien van zijn e-mailadres?
 

MacManiac78

Forumguru
Afgelopen weekend had ik het verzoek om "EVEN" een storing te resetten.
Wederom een gevalletje Chinese clone kabel.

De VCDS zou tijdens het schrijven naar de auto zijn vastgelopen.
(Dit heb ik nog NOOIT meegemaakt.)!

De auto liep o.a. slecht. (Noodloop en een hele waslijst aan ECU storingen) LMM waarden te hoog/laag, turbo- over EN onderdruk, wisseldruk storingen, EGR storingen, raildruk storing, nokkenas sensor storing.... Noem maar op.

Injectorenopnieuw moeten inleren. En een paar storingen redelijk makkelijk kunnen resetten. Maar ik kon niet alles verhelpen.

De auto heeft nog meer storingen die ik niet weet op te lossen.

Ik heb er een hekel aan om mensen niet te kunnen helpen.

Ik zie het helaas nog te vaak fout gaan.

Vraag of je de VERSIE van de software mag zien!
Kijk zelf EERST op de website van Ross-Tech welke versie recent is.
Vertrouw je het NIET, vraag vooraf of men de software update van de kabel wil controleren!
Chinese clone kabels zijn NIET te updaten.
Geen UPDATE controle?

KLIK WEG
HANG OP
GA WEG
BEL JE.... vrouw?
 

Leon54

Actief lid
Help ! Heb door iemand met de juiste kabels en kennis (hoop ik) in Leeuwarden diverse zaken laten aanpassen aan mijn Seat Leon FR 1.4 ACT uit 2015. Hij krijgt echter rainclosing niet geactiveerd, terwijl in de display/boardcomputer staat dat functie is ingeschakeld. Iemand een idee wat er fout is gegaan ??
 

ertromp

Forumguru
Help ! Heb door iemand met de juiste kabels en kennis (hoop ik) in Leeuwarden diverse zaken laten aanpassen aan mijn Seat Leon FR 1.4 ACT uit 2015. Hij krijgt echter rainclosing niet geactiveerd, terwijl in de display/boardcomputer staat dat functie is ingeschakeld. Iemand een idee wat er fout is gegaan ??
Je hebt de verkeerde sensor waarschijnlijk
Blijkbaar niet alle kennis bij die persoon
 
Bovenaan Onderaan