Skoda Karoq

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Wat een fantastische auto. Niet zo plomp ogende als een Kodiaq, maar ruimer als een Ateca. Perfecte maat voor een gemiddeld Hollands gezin. Wanneer zijn de prijzen bekend?
Jezelf op de skoda site aanmelden voor het laatste nieuws....hopen dat je dan als eerste de info mag ontvangen!
Dan moet ik nog hopen dat de Karoq met TDI en DSG binnen mijn leasebudget past.......
 
Net de vraag uitgezet bij een bekende die bij Pon werkt en gaat navraag doen.

Dus hopelijk hoeven we niet op de mailing te wachten dan.
 
Daarom dankbaar van het inruilaanbod van onze Skoda dealer gebruik gemaakt en net voordat het yeti doek valt nog een nieuwe besteld. 10 juli rijden we in de yeti drive 1.4 TSI DSG met zowat alle opties voor een heel vriendelijk prijsje. Wordt vervolgd.
 
Dat is ook jammer genoeg niks geworden.

Alleen dat in augustus meer info bekend is. Dat was al algemeen bekend.
 

tha a

Senior Member
Dat is ook jammer genoeg niks geworden.

Alleen dat in augustus meer info bekend is. Dat was al algemeen bekend.

blijf t apart vinden dat fabrikanten zo vaak nieuwe auto's introduceren met vooraf hele teaser campagnes en de consument dan maanden laten wachten op een prijs... Je kunt toch ook zorgen je meteen prijzen kunt communiceren en daarna orders kunt schrijven?
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Gisteren nog even contact gehad met de dealer inzake de Karoq, laatste stand van zaken zou zijn; medio dit najaar ( ruim begrip!) bestelbaar.Introductie in de showroom december.
Voor 2018 zou Nederland een quota krijgen van 1600 stuks.......
Dat wordt dus een zaak van rap handelen door Athlon! :itwasntme:
 

tha a

Senior Member
Nou... Laat die prijzen maar komen. De Kodiaq pakt bij ons in de lease veel te duur uit + dat ik de ruimte eigenlijk niet echt nodig heb. Karoq zou dus de oplossing zijn echter moet ik uiterlijk september kunnen bestellen. (levering vanaf 1 jan 2018)
 

Octavia1.6i

Forumguru
Vorige week in Mlada Boleslav geweest en daar de Karoq gezien. Reed op handelaarsplaten volle bak het terrein van de fabriek op. Mosgroen met skikoffer op het dak. Helaas reed ik zelf en had de camera niet paraat. Wel een schitterende auto!
 

s-line

Forumguru
Wat een fantastische auto. Niet zo plomp ogende als een Kodiaq, maar ruimer als een Ateca. Perfecte maat voor een gemiddeld Hollands gezin. Wanneer zijn de prijzen bekend?
Ik denk ook een prima maat voor een doorsnee gezin, en als je niet perse de grootste auto van de straat hoeft te hebben.
De Kodiaq is mij ook net ff te groot.
 

Japanese Power

Donateur
Gisteren bij de dealer gaf hij aan enkele maanden na de presentatie in september de eerste Karoq's al te kunnen leveren. Te optimistisch of realistisch? De tijd zal het leren.
 
Bovenaan Onderaan