GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ik heb dit topic eindelijk doorgelezen .

Ik ben geïnteresseerd geworden voor een standaard tuning en dsg aanpassing maar mijn vraag. Mijn Skoda O3 1.6 diesel DSG 7 heeft nu een kleine 170 dkm gedraaid. Is het dan nog handig om een dsg aanpassing te doen? Ik weet namelijk ook niet wanneer er het eea vervangen moeten worden aan een dsg-bak, niet dat er nu problemen mee heb...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Krollywood, alleen als je de auto binnen afzienbare tijd weg doet niet. In alle andere gevallen is een DSG aanpassing aan te bevelen voor zowel prettiger rijden als slijtagevermindering. Ben je de 1e eigenaar? Indien je de 2e eigenaar bent is het erg aannemelijk dat er minstens de 2e koppelingsset gemonteerd zit :jaja:
Indien je daadwerkelijk mee wilt doen met de actie dan graag op ja klikken in de poll bovenaan het topic (helaas alleen zichtbaar in een webbrowser en niet in een forumapp)
 
Ik ben niet van plan deze auto snel weg te doen. Heb hem pas sinds november en als het aan mij ligt heb ik deze net zolang als mn vorige auto (ca 10 jaar). Maar goed. Weet nooit hoe het leven loopt . Ik ben de 2e eigenaar en het is een ex-lease auto. Ik weet ook niet waar ik kan zien of de dsg al eens is vervangen aangezien mn boekje nagenoeg leeg is en het digitaal werd bijgehouden volgens de garage waar ik mn Skoda gekocht heb.
 

CDK

Forumguru
@Krollywood, in dat geval zou ik zeker voor een dsg aanpassing en een chip gaan. Nu relatief goedkoop en je kan er dan nog lang van genieten. Je maakt van je 1.6 TDI bijna een 2.0 TDI namelijk. Niet helemaal natuurlijk, maar het komt aardig in de buurt. Succes met het maken van je keuze!
 

Gorbattjov

Senior Member
Omdat er dusdanig weinig leden hebben gereageerd op mijn idee om op een zaterdag richting TVS te gaan/of het roer 180 graden hebben omgedraaid, heb ik besloten om hiervan af te zien.

:arghh:.
Ik snap het evengoed bedankt voor je inzet,ga tvs wel even appen om een afsrpaak te maken keep you posted.
,
 

CDK

Forumguru
@rvbentum & @Kiswum
Van jullie krijg ik geen reactie op de begonnen conversatie.
Doen jullie nu wel of niet mee?
Indien nee, dan graag in de poll je stem wijzigen. Indien ja, dan graag de opgevraagde gegevens per conversatie / PM aan mij doorsturen a.u.b.
 

DeNnZ

Forumguru
Kunnen we evt meedoen en dan op een later tijdstip met de beer langsgaan?
Oh, en ik neem an dat de prijzen incl rollen zijn?
 

DeNnZ

Forumguru
Oh! Ik dacht dat de ecu niet 'nieuw' zou zijn maar een model wat al gekraakt is ;)
Was het trouwens incl rollen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan