Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers en skodaforumerinnes..

Graag stel ik het tijdschema voor.

11u: Vanaf dan ben ik aanwezig en zijn jullie welkom
13u30: Officiële start meeting.
14u30: Demo over vdcs door onze eigen @Antera
15u30: Mogelijkheid tot een fotoshoot met je wagen kostprijs 5 euro maximum 5 deelnemers. (Door mezelf)
18u15: Vertrek naar de taverne Adres: "Eindestraat 2, 9111 Belsele"
19u:
Aanvang avond meeting (menu: http://www.skodaforum.nl/forum/i/meet-greet-de-voorjaars-editie-inschrijvingen-25-maart-2017-belgië.32497/page-15#post-686639)
....: Einde meeting

Doorlopen vanaf 13u30 kan je test rijden met de "superb 280 pk 4x4". ik herhaal nogmaals dat hier met voorzichtigheid moet gereden worden ! anders ben ik zelf genoodzaakt om dit deel stop te zetten.

Eten & Drinken is voorzien voor de lunch ('s middags). Daarna natuurlijk ook nog ;)


Reden dat ik de rit naar doel niet laat doorgaan is omdat na heel wat mailen met het buurtwacht ze liever geen autoclub over de vloer hebben. Ik bekijk volgend jaar terug de mogelijkheid hiervoor.

We komen samen aan garage auto center waasland (http://autocenterwaasland.be/nl)

"Grote Baan 80 - 9100 Sint-Niklaas."


" Voor de mensen die mee gaan eten. Gelieven op voorhand te betalen bij @Goofy@5E. zo gaat het betalen gemakkelijk op het einde van de (m)eeting. Voor de drank stel ik voor dat we elk 10 euro uitleggen waarvan de dank dan betaalt word. "


  1. @Tuner111 + Eten + VLEES
  2. @vw125 + eten + VLEES
  3. @boontjeRS samen met vrouw + eten + Vrouw: VIS / Man : VLEES
  4. @Goofy@5E met vrouwke + eten Hij:VLEES / Zij: VIS
  5. @Kenei85 + eten (Ikke VLEES, zij VIS)
  6. @Antera + eten + VLEES
  7. @internetboarder
  8. @philippe bakker ( wel maar tot 18u en wil in de namiddag koeken meepakken voor iedereen)
  9. @ertromp + eten + VLEES (moet de Skoda rijders toch een beetje scherp houden)
  10. @Cordoba + Eten + VLEES
  11. @B.Stuurder
  12. @Bael
  13. @Springmuis + eten + VLEES
  14. @bartvw + eten + VLEES
  15. @Corné de Kluijver + eten + VLEES
  16. @Joske
  17. @Homie samen met de zoon + eten Zoon: VLEES / Vader: VIS
  18. @Pendragon & zoon
  19. @RefleCs VLEES & broer VLEES + eten
  20. @Simon1984
  21. @Octavia32
  22. @Caby + eten VLEES
  23. @Servaas
  24. @Reinierlambers met vriendin
  25. @skodasuperb94
  26. @Arreslee +eten VIS
  27. @Mike (Skoda 1.8T)
  28. @leon-cupra + broers
Zie jullie allemaal zaterdag 25 Maart 2017 ! het weer zit erg goed !

Mvg, @Tuner111 & @Goofy@5E
 

Cordoba

Forumguru
:nailbiting: Hier net de zondvloed gehad: ik had vanavond de wasmachine gestart voor de doeken die voor de auto had gebruikt, begint de wasmachine na 10 minuten te jammeren. Ga ik kijken, staat er een laag water, blijkt een huisgenoot het pluizenfilter vanmorgen losgemaakt te hebben, maar het niet vastgedraaid. Gewoon de dop er tegenaan gelegd, en vervolgens het afdekplaatje terug gestopt.:facepalm:

Vervolgens de machine stil gezet en mijn droogdoek maar uit de wasmachine gehaald: is prima geschikt om steeds 1-2 liter water op te zuigen, even uit te knijpen en opnieuw water van de vloer opzuigen. Aardig poosje bezig geweest met ruimen, machine is alweer bijna klaar na de herstart, zodat mijn doeken weer kunnen drogen.
 

Caby

Forumguru
Foto%2012-03-17%2013%2000%2050.jpg


Eibach een week of 3 laten plaatsen en nu ook 19'' eronder gestoken. Klaar voor morgen :cheer:
 

leon-cupra

Forumguru
Morgenvroeg ook nog even poetsen. Hoop dat hij nog beetje proper blijft na het ritje autostrade. Kofferklep is altijd zo direct terug vuil :mad:
 
Bovenaan Onderaan