Het grote AliExpress forum

EdK

Forumguru
We maken zoveel mogelijk gebruik van het sanitair op de camping
Tsja en sommige vinden dat weer goor, waar een ieder gebruik van maakt.....
Maar mijn keuze zou ook de jouwe zijn hoor, of er motten van die hurk toiletten zijn.... dat zijn toiletten daar ga ik pertinent niet op.... al moet ik het dan 3 dagen ophouden .....
 

kansberg

Forumguru
Man man man.....als ik dat lees ben ik ZOOOO blij dat ik al JAAAREN geleden heb besloten nooit meer te gaan k(r)amperen......

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Maar goed ook :jaja: Je zou mij echt straffen als ik niet meer kon of mocht kamperen. Helaas tegenwoordig met de caravan i.v.m. fysieke klachten, maar ik zou nog het liefst met de tent er op uit trekken. We hebben veel vliegreizen gemaakt in het verleden waarbij we verbleven in hotels of appartementen, leuk, maar ik heb het gehad ermee en gelukkig mijn betere helft ook. Als ik 's morgens de voortent uitloop en ik voel de grassprieten tussen m'n tenen doorkrullen, dan voel ik mij de gelukkigste mens op aarde. Het grote verschil met een hotel of appartement is dat je nagenoeg buiten leeft, en dat is hetgeen wat mij zo aanspreekt. Het grappige van kamperen is, you love it or hate it.
 

Level42

Forumguru
Klopt. En ik heb ook de theorie dat het je met de paplepel ingegoten moet zijn. Ik zie dat aan mijn vrouw, zij vond het altijd geweldig.....ik vreselijk........toch heb ik als kind wel gekampeerd hoor. In een sta-caravan van opa en oma in Zeeland. Het eerste wat ik dan 's ochtend moest was naar de WC en dan moest ik me verd..... eerst helemaal aankleden, de kou in, met een plee-rol onder je arm (zie Bert Visscher) naar het plee-gebouw waar de potten GEEN brillen hadden (!!!!!!!) en ik vertikte het om op die randen te gaan zitten dus dan hing je.....nja. laat ik maar stoppen.

En wat ik verder echt ook verschrikkelijk vind is dat verplichte sociaal doen......sorry....niet mijn ding.....hallo buurman, hallo buurvrouw.....weertje he.....komen jullie vanavond bij ons in de voortent wat drinken.....

Sorry, ik ben echt een sociaal mens maar op vakantie wil ik dat heel erg zelf kunnen reguleren. Als ik dan zin heb zoek in een bar of zo op....maar niet meteen 's ochtends als je uit bed komt en in je voortent zit.....en dan de rest van de dag ook .....

Nee, ik ben dan toch teveel een luxe paardje denk ik :D

Maaruhhhh, we dwalen toch niet off-topic hè ;)
 

Stakie75

Senior Member
Gisteren een sportpedalen set + voetsteun van Aliexpress ontvangen voor mijn O3C DSG. Helaas zonder manual (wat op zich niet heel raar is).
Iemand wat tips en trucs hoe je dit kan/moet instaleren? Lees overal dat dit heel makkelijk moet zijn, maar heb 2 linker handen en snap er weinig van. Alvast bedankt voor jullie reacties.
 

Ridley

Forumguru
Kan ik zelfs Stakie! pedalenset: originele rubbers verwijderen, de sportpedalen onderdompelen in een sopje van afwasmiddel en erop wringen. (Doordat ze nat zijn gaat dit beter en droogt vanzelf op)

De voetsteun moet je volgens mij de originele verwijderen en dan past deze 1op1 in de openingen van de originele.

Ik neem aan dat je onderstaande set hebt (alleen voor dsg uiteraard)

IMG_0754.JPG
 
Vandaag inlegbak binnengekregen. helaas 1 stuks. Ben bezig om de andere twee van de zending ook te krijgen of mijn geld terug. ;)
Staat wel erg mooi. Kleed het grote compartiment erg mooi af....

alie.jpg
 

Level42

Forumguru
Thanks !

Ik heb deze besteld, toch maar via Ali:

https://www.aliexpress.com/item/Car...lgo_pvid=f2e60122-c77d-4ead-ad89-124982dc2527

Is exact hetzelfde als de Goodyear die Conrad voor 15 Euro verkoopt:
https://www.conrad.nl/nl/goodyear-7...tos-vrachtwagens-motorfietsen-etc-556414.html

was dus weer geen lastige keuze.. nu voor nog geen 3,50........


...en kwam ook nog eens goed uit de Consumententest:

https://www.consumentenbond.nl/autoband/elektronische-bandenspanningsmeter


Deze is binnen en werkt prima. Degelijk aanvoelend apparaatje met heel handig een LEDje in het "neusje", handig om in het donker de ventieltjes te vinden....

Werkt erg nauwkeurig. Het vergt een beetje handigheid om niet te veel lucht te laten ontsnappen tijdens het meten.
 
Bestaat het niet uit 3 delen @sderegt? Dus bak, inlay en nog iets?
Want zo had ik het aanbod gelezen, niet dat je er 3 zou gaan ontvangen..

Als ik nu op de site kijk dan suggereert het toch anders:

2017-04-01 10_14_58-Postvak IN - Sander (Prive) - Outlook.png

Er staat dan letterlijk € 6,02 per piece... Ik wacht even af hoe onze chineese vrienden reageren...
 
Bovenaan Onderaan