Grote Skoda modelbouwauto topic

Hallo,

Ben al een tijdje op zoek naar een model auto van de fabia combi III, liefst in de kleur pacific blue. Is volgens mij niet verkrijgbaar op het moment in Nederland. In Duitsland wel, maar die leveren niet naar Nederland. Iemand nog suggesties?
 

Octavia1.6i

Forumguru
eBay. En anders SuperSkoda. Woon je vlakbij de grens toevallig? Ik bestel mijn modellen via Skoda Duitsland en haal ze dan in Emden op.
 

Octavia1.6i

Forumguru
Zo, verzameling weer compleet

FR3r1YK.jpg


sw9W5zz.jpg
 

Octavia1.6i

Forumguru
Voor de liefhebber, Norev heeft de Skoda Karoq uitgebracht. In ieder geval in de kleuren Velvet Red, Pearl White en Steel Grey.

karoq_1_2.JPG
 

Japanese Power

Donateur
Even dit topic een schopje geven. Weet iemand of er ooit een zwarte 5-deurs CitiGo miniatuur 1:43 op de markt is gebracht. Alles wat ik vind (sowieso geen EV, maar daar heb ik mee verzoend) is 3-deurs… Wie-o-wie kan me misschien een stukje verder helpen.
 

EdK

Forumguru
Moet wel ff beter zoeken hoor @Japanese Power
 

Japanese Power

Donateur
Yes. Kost me even een paar uurtjes maar het is me gelukt. Allerlei kleuren van de CitiGo zijn her en der nog leverbaar als 5-deurs maar een zwarte, nee, niet nieuw te vinden. Uiteindelijk via e-bay in FR een tweedehands (lees: nieuw) exemplaar gevonden en deze is besteld.

CA1768B1-5DEE-4DC4-BD3F-05AA5B560258.jpeg
 

Japanese Power

Donateur
Zo. En de zwarte Enyaq is ook besteld. Komende week even ophalen bij Ames Zwijndrecht. Is het 1:43 Škoda wagenpark in de vitrinekast ook weer up-to-date straks met kerst ;)
 

fanSkoda-VW

Donateur
Gratis, jawel! Af te halen of tegen verzendkosten:

Originele Skoda modellen destijds bij de aankoop van de échte auto gekregen. Of was dat juist omgekeerd, bij aankoop van het model de echte kado???????

1 x Skoda Fabia combi model 1, kleur capucino beige. Abrex model.
1 x idem, model 2, kleur Corrida rood. In Skoda display.

beide schaal 1:43.

Alleen tesamen en beide in originele displaybox.

Is er iemand met interesse? Anders gaan ze ehhhh toch weg.

Grtsssssss
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan