Even voorstellen....

Hallo allemaal,

Ik ben Astrid, 39 jaar, en sinds afgelopen donderdag de dolgelukkige eigenaresse van een gloednieuwe Octavia combi 1.0 Business Ambition.

Flink getwijfeld of we een 1.0 nou echt wel zouden doen (het klinkt zo absurd in zo'n grote auto), maar na een proefrit was het duidelijk, wat een heerlijke wagen. Je merkt niks van die kleine cilinderinhoud. Power genoeg.


Leuk om hier andere gelukkige en trotse Skoda rijders te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen en van anderen te leren!

Groetjes,

Astrid


P.s. Foto's van onze prachtige bolide volgen nog. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik die kan plaatsen...
 
D

Deleted member 24009

Welkom en veel plezier met de auto. Van die 1.0 ga je geen spijt krijgen, heb ik tot nu toe ook nog niet :jaja:
 

Cordoba

Forumguru
Allereerst welkom Astrid. Mooie auto alleen die 'kale' stalen velgen blijf ik een raar gezicht vinden (een paar wieldoppen tonen al heel anders).
 

Antera

Donateur
Van harte welkom Astrid. DE 1.0 is zeker geen straf om in te rijden lekker vlot en doet niet veel onder aan de 4 cilinders
 

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Astrid, gefeliciteerd met je Octavia. Als ik het zelf niet had ondervonden had ik je niet geloofd, maar de 1.0 is inderdaad potent genoeg om vlot met het verkeer mee te komen.
 
Dank jullie wel!

Mooie auto alleen die 'kale' stalen velgen blijf ik een raar gezicht vinden (een paar wieldoppen tonen al heel anders).

Je hebt helemaal gelijk!

We zaten te twijfelen of we de winterbanden er nog wel onder zouden laten zetten, en toch maar besloten om het wel te doen. Nog een week of 3(??) en dan komen de mooie banden eronder. Volgende winter komen er wel doppen op om de boel af te maken, beloofd! :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan