JockJam's Audi A6 Avant 4G

ertromp

Forumguru
Dat is echt gaaf dat je een foto in je MMI systeem kunt plaatsen :thumbsup: Dat is op de Columbus en noem ze maar op bij Skoda helaas (nog) niet mogelijk :cry: Heb dat al eens gevraagd aan de software ontwikkelaar bij Vag Can Pro maar helaas
 
Laatst bewerkt:

JockJam

Senior Member
Dat is echt gaaf dat je een foto in je MMI systeem kunt plaatsen :thumbsup: Dat is op de Columbus en noem ze maar op bij Skoda helaas (nog) niet mogelijk :cry: Heb dat al eens gevraagd aan de software ontwikkelaar bij Vag Can Pro maar helaas

Klopt. Helaas kunnen wij dit nu ook alleen maar op de MMI 3G en 3G+ systemen. We hopen dit binnenkort ook de nieuwe MIB I en MIB II systemen te kunnen doen. Overigens staat VCP/VCDS van deze mod compleet los.
 

Antera

Donateur
Dat is echt gaaf dat je een foto in je MMI systeem kunt plaatsen :thumbsup: Dat is op de Columbus en noem ze maar op bij Skoda helaas (nog) niet mogelijk :cry: Heb dat al eens gevraagd aan de software ontwikkelaar bij Vag Can Pro maar helaas


Correctie dit is wel mogelijk alleen moet het systeem gehackt worden. Iemand waar ik contact mee heb heeft dit voor elkaar maar heeft heel wat uren gekost en is een groot risico. Was er met hem ook over bezig hoe dit simpeler te maken zonder te veel risico. Maar is wel mogelijk maar niet zo mooi als met het MMI systeem waarbij dit redelijk simpel is. :D
 

Bijlagen

  • b9455403-125f-4b61-81c6-639f49be4d5b.jpg
    b9455403-125f-4b61-81c6-639f49be4d5b.jpg
    166,7 KB · Weergaven: 97
Laatst bewerkt:

JockJam

Senior Member
@JockJam welke tinting heb je gekozen voor de achterramen en voorramen?

Ik heb vanaf de B stijl origineel Audi Privacy Glass wat ongeveer 70% getint is en op de voorste zijruiten die ik pas geleden heb laten tinten heb ik 45% getint. Dit is precies binnen de marges voor de tintman.
 

MarcoO2

Forumguru
Wat een schitterende auto is dit toch. Geweldige foto's ook - alleen jammer van die dramatische HDR-look. Dat heeft jouw auto helemaal niet nodig!
 
Bovenaan Onderaan