Skoda logo

B.Stuurder

Forumguru
Ik ben ook op zoek, hoeveel heb je die zwarte betaald?
Op superskoda kun je ze bestellen. €40 volgens mij. Ik heb ook zwarte logo's, maar bij mij zijn ze professioneel gespoten en door de dealer op de auto gezet. Mijn auto is dus afgeleverd met zwarte logo's.
 

bartvw

Forumguru
Je kan is proberen contact op te nemen met een schadebedrijf en vragen of ze contact opnemen wanneer ze een auto gaan spuiten in de kleur zoals jij het logo wilt.
Denk dat als je het logo gedemonteerd brengt dat de kosten mee zullen vallen.

Grt Bart
 

fireben

Forumguru
deze zou ik willen ik heb al zwart helemaal maar met rood erbij is nog mooier
 

Bijlagen

  • 20170220_172738.jpg
    20170220_172738.jpg
    209 KB · Weergaven: 26

Bael

Forumguru
Op superskoda kun je ze bestellen. €40 volgens mij. Ik heb ook zwarte logo's, maar bij mij zijn ze professioneel gespoten en door de dealer op de auto gezet. Mijn auto is dus afgeleverd met zwarte logo's.

Eens kijken hoeveel een orgineel logo dan kost, dan is het misschien beter voor een zwart te bestellen dan moet ik enkel maar de onderplaat spuiten in race blue:D
 

TurboT

Forumguru
Het demonteren was een drama. De clips braken af :tegek: ......ik ga ze dan maar in z’n geheel zwart spuiten. 2x 40 euro via Superskoda vind ik too much.
 

TurboT

Forumguru
Wel een aanvullende vraag. Ik dacht heel slim t zijn om de emblemen eerst te primen. Kan dit met een standaard kunstof primer? Twijfel hierover ivm de chrome plastic.
 

B.Stuurder

Forumguru
Waarschijnlijk kun je het chroom ook verwijderen met behulp van ovenreiniger. Ik doe dat ook bij mijn modelbouw, als ik chromen onderdelen heb (plastic) dan haal ik het chroom eraf en breng dat later aan met een speciale stift, omdat dat op schaal er beter uit ziet. Met de ovenreiniger is de chroomlaag er zo af en het doet niks met het plastic.
 

TurboT

Forumguru
De grote vraag is. Moet ik perse het Chroomlaagje af halen. Kan ik niet gewoon primen and dan eenpaar lak lagen aanbrengen?
 
Bovenaan Onderaan