Kreijne Midland te Hoogland/Amersfoort

Hm ik heb een telefoonhouder voor mijn Citigo besteld bij Kreijne. De man van de webshop vertelde mij dat die ook past op mijn Citigo, uit 2014. Dat bleek later niet zo te zijn. Ik heb hem op zondag gemaild en dit aangegeven. Op maandag voor het middaguur kreeg ik al een mailtje van de man van de webshop met de mededeling dat hij het geldt heeft laten terugstorten....dus nog voordat ik de houder bij het postkantoor had ingeleverd om retour te sturen. Dat vond ik toch wel erg klantvriendelijk.
 
D

Deleted member 24009

Mijn auto komt hier ook vandaan. Mijn ervaringen tot nu toe (sinds 1e bezoek begin november 2016, bestelling 26-11 en levering 13-1-17):
- prettig contact met zowel de verkoper bij het eerste bezoek als latere contacten met (toevallig) de verkoopleider
- alle tijd voor inventariseren wensen en mogelijkheden
- 3 proefritten gemaakt (Rapid DSG, O3 DSG en O3 handbak), geen enkele keer een probleem of "teveel moeite"
- op donderdag 24-11 werd ik gebeld door de verkoopleider: een nieuwe bestellen kan t/m vrijdag, dus als je nog niet zeker bent of het een Octavia wordt (zaterdag 26-11 stond nog een proefrit gepland), hou er dan rekening mee dat je alleen nog uit een voorraad auto kan kiezen
- bij aflevering alle tijd om de basics uit te leggen
- na levering op 13-1 stond ik maandagochtend 16-1 alweer bij de dealer ivm storingsmelding -> ondanks geen afspraak werd ik meteen geholpen en goed geïnformeerd over de status
- uiteindelijk moest de auto daar blijven en werd ik dagelijks gebeld door de servicemedewerker met een update (uiteindelijk heeft de auto daar een week gestaan)
Wat mij wel tegenvalt:
- na levering niets meer gehoord van de betreffende verkoper (goh, hoe bevalt de auto, is alles naar wens). Lijkt mij kleine moeite,zeker omdat ik na 2 dagen de auto al een week kwijt was....
- via de Skoda app zag ik dat op de avond voordat ik de auto weer terug zou krijgen 1 van de medewerkers er ca. 60 km mee gereden heeft. Bij afhalen van de auto werd er wel gezegd dat er een "flinke proefrit" mee gemaakt was. Heb ze maar het voordeel van de twijfel gegeven....

Al met al wel tevreden. Zeker als ik bedenk dat ik bij de Opel dealer tot 2x toe een proefrit in een Astra Station heb aangevraagd, wat 2x niet is gelukt...wel gereden in een hatchback, maar bij terugkomst had de verkoper meer belangstelling voor zijn telefoon dan voor mij. Ook verder vragen naar mijn wensen was blijkbaar al te ingewikkeld...
 
Nou dat klinkt goed Stitch.....en ach, nabellen is leuk en netjes. Maar in een wereld waarin de gemiddelde klant toch graag het onderste uit de kan wil en marges onder druk staan mag het nabellen wat mij betreft (in een dergelijk geval) achterwege blijven. Voor mij is goede service (zie mijn stukje) en goed onderhoud het belangrijkst, maar dat is zoals gezegd persoonlijk.
 
Bovenaan Onderaan