O3 2017 Facelift

dirkie996

Forumguru
Vind ik ook. Het computerscherm is wel verbeterd
Op die geshowde modellen zal het wel iedere keer de Columbus zijn die erin steekt.
Ikzelf ben benieuwd hoe het eruit zal zien en welke mogelijkheden er zullen zijn met de Amundsen. Qua prijsverschil tussen de twee kan dit wel meetellen. Ik zie dat de Amundsen in de Rapid spaceback( nov 2016) v/d dochter, ook al veel mogelijk is. Meer moet dat voor mij niet zijn. Je kan dit al niet meer vergelijken met de Amundsen+ die ik in m'n Octavia II FL( 2012) had.
Trouwens , als ik op verlof vertrek, neem ik altijd de gps van m'n motorfiets mee ( Garmin Zümo 590lm), omdat ik daar alle flitslocatie's heb opstaan en deze qua navigatie perfekt werkt.
En nu maar wachten tot ik 'n nieuwe Octavia kan bestellen ( waarschijnlijk zal de Vrs te bestellen zijn einde 03/2017)
 

sg1987

Lid
Ik dacht hetzelfde en was er echt bang voor dat het tegen zou vallen. Maar (persoonlijk) vind ik de koplampen in echt op zowel de lichtere als donkere kleuren veel minder "erg" dan verwacht :)

ik kan dit enkel maar beamen. In het echt vallen de lichten heel goed mee! Was hier ook zeer sceptisch over maar nu deze gezien te hebben ben ik gerustgesteld.
 

0ri0n88

Forumguru
Zoveel mensen zoveel wensen.
Ik vind deze facelift echt geslaagd en door de verandering van de koplamp is het ook echt een verandering ipv een aanpassing.

Ben wel zeer benieuwd naar hoe de verlichting eruit ziet in werking.

Verders ziet die er in zijn geheel wat luxer en prominenter uit. Maar zoals gezegd ieder zijn smaak ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Tsja, misschien is dat gewoon deels rationalisatie... ;)
Er zal toch niemand verwachten dat jij nu in tranen uitbarst onder het roepen van "K*t, k*t, had ik nou toch maar even gewacht! :banghead::banghead:",
of woorden van vergelijkbare strekking?

:D
Dat zou kunnen, maar ik vind het oude gezicht sportiever, zeker las je alles wat chroom is, zwart hebt. Toont agressief, terwijl die dubbele lampen een beetje een goedmoedig en meer sjiek aanzien geven.
 

reeseend

Forumguru
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe O3 voor mij te bestellen is.
Afgelopen week een proefrit gemaakt in de Peugeot 308 SW, maar die gaat het ivm beenruimte achter niet worden.
Ik vind de vernieuwing van de lichten wel geslaagd, maar over smaak valt niet te twisten :D . Dus nu even wachten op de nieuwe prijzen in de configurator en ik kan mijn keuze maken:jaja:
 

Spoetnik

Forumguru
Hmm, zo heel veel is er niet anders. Mijn vrouw zou er zo instappen zonder dat ze in de gaten heeft dat er iets aangepast is. Hooguit zegt ze na een paar honderd kilometer: "lijkt wel of dat scherm groter is van die navi"

Had eigenlijk iets meer verwacht. Verlichting voor went snel. In eerdere foto's vond ik het niets. Nu valt het wel mee aan de hand van de foto's, film op de salon.
 

dirkie996

Forumguru
Dat zou kunnen, maar ik vind het oude gezicht sportiever, zeker las je alles wat chroom is, zwart hebt. Toont agressief, terwijl die dubbele lampen een beetje een goedmoedig en meer sjiek aanzien geven.
Ik vind de "nieuwe neus", zeker in Vrs versie en zonder chroom, wel degelijk sportief van aanzien. Agressief moet het er van mij niet uit zien( Precies zo van, kijk naar mij, uit de weg ik kom eraan), ik vind dit dan teveel macho puberaal gedrag. Maar ja, ieder z'n smaak. Gelukkig voor u dat je de "oude neus" mooier vindt, anders zat je nu met 'n wrang gevoel bij uw nieuwe bolide.;)
 
Laatst bewerkt:

Bertuz

Lid
Heren denk er wel aan dat je hier de duurste uitvoering koplamp ziet, de LED variant dus. Hoe ziet de facelift eruit met de goedkopere koplamp?

Klopt! op de Duitse Skoda site is hij configureerbaar zonder de full-LED koplampen en ondanks dat hij om een plaatje gaat en geen foto ziet hij er dan een stuk minder mooi uit
 

Kempes

Forumguru
Klopt daar had ik na mijn bericht ook even gekeken. Die goedkopere koplampen zien er niet uit (maar dat was bij de o3 pre facelift ook het geval).
 
Bovenaan Onderaan