Kleine storingen / irritaties

RusherSkoda

Actief lid
Mijn binnenverlichting gaat niet aan als ik de motor uit zet. Pas als ik de hendel van de deur open trek gaan de lampjes aan in het gehele interieur?!?!
 

Tuulster

Forumguru
Ik heb ook een klein puntje. Voor het voorwiel zit een flapje. Met een verlaagde Superb rij je die er binnen no time onder vandaan. :angel:

Overigens geen idee wat het nut is van die dingen behalve het raken van stoepranden :tongue:

Nooit vooruit inparkeren met een verlaging! :nono: :D
Flapjes zijn voor de luchtcirculatie anders haal je je topsnelheid niet meer.......:laugh:
 

B.Stuurder

Forumguru
Bij mij zijn de veerpootrubbers vervangen en weg is het gekraak.
Volgens mij heb ik al een paar keer gezegd dat het kraken van de rubbers komt. Maar ja, het bedrijf waar ik voor werk heeft pas 75 jaar verstand van rubber, dus waar hebben we het over.:nono:
 
Volgens mij heb ik al een paar keer gezegd dat het kraken van de rubbers komt. Maar ja, het bedrijf waar ik voor werk heeft pas 75 jaar verstand van rubber, dus waar hebben we het over.:nono:
Dat het om rubbers gaat was wat mij betreft ook wel helder. Maar weten om welk rubber het gaat helpt wel :itwasntme:.

De draagarmen hangen in rubbers, stabilisatorstang beweegt in rubbers en de veerpoten zitten gemonteerd op rubbers. Dat zijn allemaal potentiële bronnen van het gekraak.
 
1.6 Tdi Combi DSG Style Business.

Bij 17.000km beide sierstrips boven de achter portieren eraf na bezoek aan de was straat.
Volgens de dealer productie foutje.

Moet nu op 27 dec de hele dag terug naar de garage om deze vast te laten lijmen!!

Wel beide strips lagen nog netjes (schoon gewassen ) in de wasstraat, de heleboel ontvet en zelf maar vast gezet/gelijmd.
Zitten nu weer muur vast.
Verder top auto, alleen nog niet de juiste zit positie gevonden.
 

B.Stuurder

Forumguru
1.6 Tdi Combi DSG Style Business.

Bij 17.000km beide sierstrips boven de achter portieren eraf na bezoek aan de was straat.
Volgens de dealer productie foutje.

Moet nu op 27 dec de hele dag terug naar de garage om deze vast te laten lijmen!!

Wel beide strips lagen nog netjes (schoon gewassen ) in de wasstraat, de heleboel ontvet en zelf maar vast gezet/gelijmd.
Zitten nu weer muur vast.
Verder top auto, alleen nog niet de juiste zit positie gevonden.
Beetje MS polymeerkit van de Gamma en het gaat er nooit meer af.
 

Schep

Forumguru
Auto staat inmiddels bij de garage en ik rij rond in een rode VW UP!, als persoon van 2 meter 8, door een foutje bij de planning van de dealer.
Ik heb al hartelijk kunnen lachen om de grappen op het parkeerterrein bij kantoor. Het is wel heel leuk om dat 3-pittertje hoog in de toeren te jagen, roffelt ie er lustig op los!

Terugroepactie voor het panoramadak stond nog op de lijst, die laat ik weer niet uitvoeren. Ook de terugroepactie voor de raamlijsten stond er voor mijn auto op. De rollo achter was geen onbekende klacht, zei de receptioniste.
Ben benieuwd wat ze aan de remmen vinden.

Maar, het is niks voor mij:

Ayl23Ua.jpg
 
Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Je had ook de voorstoel er uit kunnen laten halen natuurlijk hahaha. Maar slordig foutje van de planning.

Verstuurd vanaf mijn VFD 600 met Tapatalk
 

Jan A

Actief lid
Auto staat inmiddels bij de garage en ik rij rond in een rode VW UP!, als persoon van 2 meter 8, door een foutje bij de planning van de dealer.
Ik heb al hartelijk kunnen lachen om de grappen op het parkeerterrein bij kantoor. Het is wel heel leuk om dat 3-pittertje hoog in de toeren te jagen, roffelt ie er lustig op los!

Terugroepactie voor het panoramadak stond nog op de lijst, die laat ik weer niet uitvoeren. Ook de terugroepactie voor de raamlijsten stond er voor mijn auto op. De rollo achter was geen onbekende klacht, zei de receptioniste.
Ben benieuwd wat ze aan de remmen vinden.

Maar, het is niks voor mij:

Ayl23Ua.jpg
Wij hebben een klant die ook 2+ is en die reed 20 jaar geleden met een Polo.
Was altijd lachen als je hem zag uitstappen. Net of ie van op de achterbank kwam
 

Middag

Forumguru
Mij wilde de dealer afgelopen week in een Up zettten. Ik heb vriendelijk bedankt. Ik rij geen auto van 50k om bij onderhoud in een koekblik m'n kilometers te maken.
 

EdK

Forumguru
Ik rij geen auto van 50k om bij onderhoud in een koekblik m'n kilometers te maken.
Je gaat redelijk :ot: want dit is geen kleine irritatie meer.........

Ik rij altijd graag in zo'n minderwaardig koekblikje tijdens een onderhoudsbeurt.....
Als je dan je wagen weer terug krijgt dan waardeer je hem namelijk nog meer....:pieker::jaja:
 

Canon-Eye

Forumguru
Als je dan je wagen weer terug krijgt dan waardeer je hem namelijk nog meer
Volgens mij zit daar bij sommige dealers een verkoopstrategie achter. Zolang je een redelijk nieuwe auto rijdt, geven ze je om precies deze reden liefst een kleiner model mee. Is je auto echter op leeftijd aan het raken, dan krijg je vaak een modelletje luxer/groter - en sowieso nieuwer natuurlijk - mee teneinde je begeerte naar een nieuwe auto te stimuleren...
 
Bovenaan Onderaan