Net lid en zoek wat onderdelen

Hoi allemaal,

Net lid geworden, ben sinds kort eigenaar van een Felicia Combi uit 2000.

Heb een antenne nodig en een derde remlicht van een combi, weet iemand een Felicia te liggen bij een sloop. Woon in Flevoland.

Alvast bedankt.......
 

pansaebr

Actief lid
Gillian,

Welkom op dit leerrijke forum , wel leuk dat er nog iemand kiest voor de felicia,
Heeft het derde remlicht losgelaten van het raam ?? normaal deze nogal bomproof (buiten het lampje dat sneuvelt )

Groeten
Bruno
 
Hoi,

Ik heb hem zo gekocht, later zag ik pas stekkertjes hangen op de plaats waar het remlicht hoort te zitten.

Groet.....
 

EdK

Forumguru
BAkkertjeAlie......... hij verkoopt geen brood maar voor de rest levert hij alles.......:deuk::deuk:
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Gillian.

Hier een linkje waar er Felicia's op de sloop staan, wie weet waar het goed voor is. Je kunt elke auto op die site aanklikken en dan krijg je de pagina te zien met gegevens van de auto en de sloperij waar ie staat en ook de gegevens van de auto. Als je onderdelen zoekt, altijd eerst contact op nemen met de betreffende sloperij: het onderdeel dat je wil hebben kan vorige week al aan een ander verkocht zijn. Met op dit moment een Felicia op een sloperij in Emmeloord en 2x Zwolle, zit je in Flevoland nog niet zo slecht. Daarnaast zijn er allerlei onderdelen die je waarschijnlijk ook bij een goede automaterialenhandel kunt kopen (zoals 3e remlicht, antenne)
 
Bedankt allemaal voor de reacties!

Hier kan ik wat mee, van die ingebouwde versterker in de antenne moet haast wel kloppen.
Ik ontvang zonder antenne bijna niets.
 
Bovenaan Onderaan