Nieuwe rapid?

Okki

Donateur
Rapid "sedan" komt volgens mijn dealer niet meer naar Nederland. Zit teveel tegen de Octavia aan kwa segment.
 

Canon-Eye

Forumguru
Wel een rare rijstijl daar in India - zag hem toch een paar maal zonder duidelijke reden naar de andere weghelft uitwijken en minstens éénmaal maar nèt op tijd weer terug achter de camera-auto duiken om een tegenligger te vermijden...
 

cortrans

Forumguru
Rapid "sedan" komt volgens mijn dealer niet meer naar Nederland. Zit teveel tegen de Octavia aan kwa segment.
Wat zonde zeg..... Ik begrijp totaal niet waarom er zo weinig sedan's in het kleinere segment zitten.
Het is dat de huidige Rapid sedan nog te duur voor mij is, maar de volgende auto wordt er toch op zeker i, met DSG
 

fireben

Forumguru
Wel een rare rijstijl daar in India - zag hem toch een paar maal zonder duidelijke reden naar de andere weghelft uitwijken en minstens éénmaal maar nèt op tijd weer terug achter de camera-auto duiken om een tegenligger te vermijden...
wow hahah idd ze rijden lekker daar :deuk::deuk::deuk::deuk::deuk:
 

Blackokkie2

Forumguru
Bij ons is er nog geen "oude" rapid


images


hoezo niet?
 

fireben

Forumguru
zo weer even update gedaan hahah:deuk::deuk: voor en nu weer stapje verder schiet al op nu :D:D:D:yeehaa::rockon:
 

Bijlagen

  • 20161214_145704.jpg
    20161214_145704.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 52

Rallye

Forumguru
Overigens lijkt de zijkant van Indiase Rapid meer op een Polo (vooral de deuren) dan de Rapid die je hier kunt kopen.
 
Bovenaan Onderaan