Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Handige Harry

Forumguru
Mijn pakketje is ook maandag verstuurd, tot op heden nog niets ontvangen......

Het gaat bij mij om een ledje dus dat zal gewone brievenbus post zijn.
 

BeeJee

Actief lid
@Level42 Ik weet uiteraard niet of Superskoda al hun zendingen per definitie met GLS versturen, het verbaasd mij dat ik vooraf geen mail heb ontvangen en jij dus wel, niet echt eenduidige werkwijze. Laten we even van het positieve uitgaan en verwachten dat het z.s.m. wordt geleverd, betreft het ook een kleine zending die wellicht met de post komt? zoals @Handige Harry verwacht? Hopen op een goede afloop, ben benieuwd!
 

Spinal

Forumguru
Nou, op flinke dozen daar hebben ze patent op. Ik heb een zwarte grille lijst gekocht, in de doos waar het inzat daar konden wel 100 grille lijsten in. Beetje ovderdreven.

IMG_9979.JPG
O2F-GRFRM-F9R-NWL.jpg
 

Level42

Forumguru
Grote doos of niet (meestal hebben ze maar een paar formaten en qua verzendkosten maakt het meestal niets uit)....jij hebt je onderdeel @Spinal ....

Ik heb maar eens een mail gestuurd waar mijn diffusor blijft want ik vond het nu toch wel wat gortig worden met de transport tijd.......krijg ik dit antwoord:

Hello,

we are sorry, but the diffusor SPORT LINE will be available during 2weeks in November, because we had available 20pcs of the diffusor on our stock and they were sold out during 2hours.

So do you want to wait, or return money for the order?


Uhhhhhhh, beetje de vraag onderschat lijkt me.....

Nou uiteraard heb ik gekozen om dan nog maar even te wachten, maar ik vind dit (20 stuks) en vooral het versturen van een "dispatched" e-mail terwijl er dus helemaal niets verstuurd is wel erg amateuristisch overkomen.......eerste ervaring met Superskoda is dus niet zo super maar goed, als,hij alsnog maar komt heb ik er vrede mee....
 

Spinal

Forumguru
Dispatched is wat anders dan verstuurd. Dispatched dan hebben ze de order uitgezet. Als ze hem verzenden dan krijg je een update dat je bestelling verzonden (shipped) is.
Mijn bestelling heb ik laten bezorgen bij een collega die in Duitsland woont (minder verzendkosten) en was binnen 4 dagen bezorgd.
 

Rallye

Forumguru
Lijkt inderdaad wat slordig. Wellicht ligt het ook aan de beperkte Engelse taalkennis van de mensen bij superskoda (zie ook de mail aan jou). Zie bijvoorbeeld het consequente gebruik op de site van het kopje "lightning" waar "lighting" bedoeld wordt. Dat is me de afgelopen zomer in Tsjechië ook weer opgevallen: voor een land dat het toch ook van de toeristen moet hebben (zeker rond Lipno, waar ik zat), is men heel erg op de eigen taal gericht. Wellicht logisch voor een "jong" (in staatkundige zin) land, maar niet erg meegedacht met de mensen waar je je geld mee verdient.

Aan de andere kant: "dispatched" is toch echt "verzonden". Zo beperkt kan je taalkennis als bedrijf niet zijn.... Zie http://www.linguee.nl/engels-nederl...+has+been+dispatched+from+our+warehouse..html

De ervaring van @Spinal heb ik niet: de statusverandering van mijn order in "dispatched" is de laatste mail die ik van superskoda bij een bestelling ontvang.
 

eriktv

Forumguru
Ik kreeg binnen drie kwartier na bestelling de status dispatched en had mijn pakketje via PostNL 5 dagen later binnen (donderdag besteld, dinsdag in huis).
 
Tot nu toe 2x wielen besteld en klein grut..
Eerste keer idd ook dispatched; toen navraag gedaan en toen waren de wielen niet op voorraad. Ze zouden er met een paar weken zijn. En idd binnen die paar weken bezorgd. De verzendstatus gaat volgens mij automatisch omdat het misschien normaliter idd verstuurd had geweest terwijl dat niet zo is. Dat idee heb ik een beetje. Tweede keer opnieuw wielen besteld voor de winter met nof wat spul ging ook goed. Derde keer alleen instap beschermers. Ook keurig. Dus ik ben 3x tevreden.
 

Dennis78

Forumguru
nav. de zwarte letters achterop ...

Als ik kijk op Superskoda zie ik alleen het Fabia logo (letters) in het zwart. De Skoda letters in het zwart zie ik niet?!
 
Hoi allemaal, ik heb vorige week een bumperstrip en instaplijsten gekocht en binnen een week na betaling had ik alles binnen. Zeer tevreden over Superskoda!
 
Bovenaan Onderaan