Kodiaq configurator (tsjechië)

Bpm moet altijd betaald worden. Als het puur om het geld gaat zal de auto in het land van herkomst ook een lagere prijs voor belastingen moeten hebben.

Of het gaat om een uitvoering die hier niet leverbaar is. Als je een mintgroene S3 zoekt, gewoon in Tsjechië bestellen :D
 

VanRoyal

Forumguru
Ik snap echt helemaal niets van de verschillen in opties tussen de Ambition, Style en Business uitvoeringen. Bijvoorbeeld:

Style Business: Driving Mode Select mogelijk, normale Style niet.
Ambition: Electrische stoelen mogelijk, Ambition Business niet.

En zo zijn er nog zat andere voorbeelden :mad: Is dat een truc om je maar richting de Style Business te sturen ofzo?
 

CDK

Forumguru
Er klopt nog helemaal niets van die configurator hoor, je kan namelijk alles aanvinken wat je wil, zelfs 3 verschillende bekleding soorten :maakmegek:
 

VanRoyal

Forumguru
Er staan trouwens wel vernieuwde prijslijsten online. Daarin staan de Elbrus velgen nog steeds als 50 euro upgrade voor de Style. Daar ga ik de dealer eens mee om de oren slaan ;)
 

EdK

Forumguru
Daar ga ik de dealer eens mee om de oren slaan
Met de prijzen van Tsjechië ???

Heren ik vermoed dat jullie hier 2 dingen nu door elkaar aan het halen zijn !!

Topic naam is configurator tsjechie dus ook de tsjechie prijzen......:lezen::pieker::pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

VanRoyal

Forumguru
Tsjechië staat tussen haakjes, dus ik ging er vanuit dat het nu ook over de NL configurator / prijzen ging...
 
Bovenaan Onderaan