RS weer terecht en de verdere zoektocht

vleier

Forumguru
Er zijn genoeg mensen die een merk of land een no go vinden. Vaak tot ze het proberen.

Mijn oom was van d3 benzen bmws en audis. Tot hij een tesla had. Nu wil hij niets weten van die andere 3. Maar een Skoda vind hij gewoon leuker als audi enzo
 

B.Stuurder

Forumguru
Hij lacht met kiespijn........:deuk::deuk::deuk::deuk:

Nu maar hopen dat je me niet van t forum snijd.......:deuk::deuk:

Nee hoor.
Het is niet de schade waar ik over pieker, maar de omstandigheden. Dit lijkt niet veel, maar het hele plaatje vind ik steeds verontrustender worden naarmate ik er meer over nadenk.....
 

EdK

Forumguru
maar de omstandigheden. Dit lijkt niet veel, maar het hele plaatje vind ik steeds verontrustender worden naarmate ik er meer over nadenk.....
Snap hem, op mement van gebeuren sta je stijf van spanning en stress etc....
Maar nu je weer tot rust komt en er verstandelijk over kunt nadenken , besef je wat er is gebeurt en wat er gelukkig niet is gebeurt.
Persoonlijk moet zo'n eikel van 34 ( die duidelijk tot de volwassen mens word gerekend ) zijn rijbewijs worden ontnomen voor langere duur.
Dat soort gasten komen zelf vaak levend uit een situatie vandaan maar ontnemen anderen wel het leven....

Van de week ook weer op ring amsterdam een één of ander petjes figuur in een sportwagen met prullebakuitlaat en staartvleugel die als een gek laveerde tussen linkerbaan en vluchtstrook omdat het naar zijn inziens te druk op de weg was en blijkbaar haast had.....
Maar goed hij had pech want niet veel later stond hij stil op vluchtstrook met een niet herkenbare politiewagen voor hem...
Wel ik vermoed en hoop echt dat die gast ook zijn rijbewijs voor wat langere tijd kwijt is.... zulks soort gasten horen niet in een vervoersmiddel op de wegen, horen opnieuw te beginnen op hun trap driewieler die bij hun papa en mama op zolder ligt.
 

leon-cupra

Forumguru
Nee hoor.
Het is niet de schade waar ik over pieker, maar de omstandigheden. Dit lijkt niet veel, maar het hele plaatje vind ik steeds verontrustender worden naarmate ik er meer over nadenk.....
Bij een ongeval dien je altijd wel een beetje geluk te hebben. Heb zo twee jaar geleden ook een ongeval gehad waarbij je achterna dacht: wat als ....
Heb toen moeten uitwijken voor iemand die voor mijn neus plots kwam oversteken, ben uitgeweken (eigenlijk niet altijd het slimste, maar met de "wat als" heeft dit voor mij en mijn zoontje het best uitgekomen. Ben op de achterkant van de andere wagen gereden waardoor ik afgeweken ben van de richting waarin ik aan het rijden was en uiteindelijk in een akker stil gekomen ben. Met de " wat als" waren het de volgende mogelijkheden: rechtdoor en vol in de flank van de andere en wss serieus klap voor beide. uitwijken, niet botsen en in een gracht tot stilstand komenen wss nog tegen een boom. Wil er nog steeds niet aan denken wat dan de gevolgen hadden geweest voor ons beiden.

Dat beetje geluk hé ...
 
Bovenaan Onderaan