Even voorstellen en direct een vraag.

Derrudy

Nieuw lid
Beste Rapid rijders,
Ik ben Ruud en overgestapt van een Dacia MCV naar een Skoda Rapid Spaceback, Ik heb gekozen ( lees: zit te wachten) voor een 1,4 diesel met DSG-BAK en een panoramadak maar zit met nog een vraagje.
Ik zie in de optielijst een Smartlink optie staan, begrijp ik het goed is dat een schaduw van het beeld op de Smartphone (Android) die gekopieerd word op het scherm van de Admundsen?
Ik zie op YouTube dat deze optie mbv een usb kabel werkt en dan automatisch het gevolg is dat alle bluetooth verbindingen disabled zijn.
Kan ik dan nog wel telefoneren mbv de stuurwiel bediening (dus zonder een bluetooth verbinding)?

Ik hoop dat iemand hier duidelijk in kan geven, ik ben niet blij met een bekabelde werking maar dat verkoop ik mezelf wel met de gedachte dat de Smartphone dan mooi opgeladen blijft

Mgr
Ruud
 

Cordoba

Forumguru
Welkom op het forum Ruud. Wat je vraag betreft: het is handiger om die vraag even in een apart topic te stellen, dan wordt ie beter gezien. In dit geval denk ik dat je vraag het beste op zijn plaats is in het 'gadget-gedeelte' van het forum.
 

servies

Forumguru
Android Auto, Apple Carplay werken niet draadloos.
De bandbreedte die dan nodig is is veel te hoog en de latency wordt dan ook veel te hoog...
Of dan bluetooth wordt uitgeschakeld etc. weet ik niet.
 
Bovenaan Onderaan