Eerste close-up beelden ŠKODA KODIAQ: opvallend design

DoubleJ

Senior Member
Lijkt wel wat verschil te zitten tussen de een en de ander en dan bedoel ik de achterkant:
14088559_1082618948497232_2723749533711480041_n.jpg

14114936_1082618915163902_4798014299373860620_o.png


bron en meer foto's: https://www.facebook.com/events/625..._plan_mall_activity&notif_id=1472204963677690
 

Octavia32

Forumguru
Je kunt beter bij de Seat Ateca kijken hoe deze er uit komt te zijn, in de fabriek word hetzelfde plaatwerk gebruikt als voor de Kodiac heb ik zelf gezien.
De Kodiac zal er nagenoeg hetzelfde uitzien .
 

leon-cupra

Forumguru
Vind het dashboard nogal "niet-skoda-zijnde". Dit is toch meer een Seat dashboard dan een Skoda dashboard.:pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
Ik ben vandaag in Duitsland een vrachtwagen voorbij gekomen die er vol mee stond, op de A2 Berlijn Hannover :)
 

micky

Forumguru
@B.Stuurder SHAIT ik ben daar dus zo slecht in, moet wel eerlijk zeggen dat mijn passie net ingereden is en ik nogal druk met met trappen shiften en kijken wie ik allemaal wel en niet bij kan houden op de Duitse autobaan, het stomme is, ik reed voorbij en dacht oh dat is die nieuwe SUV van Skoda, mooi en hoekig net als de O3, maar nog mooier de nieuwe SuperB.:bloos: was teveel met mezelf en mijn nieuwe auto bezig denk ik, sorry:angel:
 

DoubleJ

Senior Member
Ik dacht em al te zien rijden op de A1 bij Deventer, maar geloof et eigenlijk niet van me zelf ;)
 

Bakkertje

Forumguru
Laatst een Touran mee gehad als leenauto (mijn Passat was in onderhoud). Kinderen helemaal blij want de Touran had een extra zitrij..
Oftewel 4 tegen 1 (de rest van het gezin tegen mij als vader) met een schreeuw om een busje als volgende auto..

Deze Kodiaq komt voor mij als redder in nood, want wat is dit een gave bak vergeleken met een Touran!
En ook niet onbelangrijk, mijn surfboard van 2 meter 80 schuif je er zo in (met de neerklapbare voorstoel kun je tot 2 meter 90 laden)

Nog 2 jaartjes in de Passat en dan komt deze zeker op mijn lijstje van kanshebbers. Tegen die tijd is er ook geen gedoe meer over bijtelling en kunnen we weer een echte motor kiezen.. Hoewel het vast niet voordeliger zal worden om auto te rijden, maar dat terzijde..

Vanavond om 19:00 maar eens kijken naar de onthulling!
 

B.Stuurder

Forumguru
Nog 2 jaartjes in de Passat en dan komt deze zeker op mijn lijstje van kanshebbers. Tegen die tijd is er ook geen gedoe meer over bijtelling en kunnen we weer een echte motor kiezen.. Hoewel het vast niet voordeliger zal worden om auto te rijden, maar dat terzijde..

Niet voordeliger, maar wél een stuk leuker!
 

B.Stuurder

Forumguru
Nette auto. Als ze nu de yeti er ongeveer hetzelfde laten uitzien, dan hebben ze er een verkoopkanon bij.
 

Neptukker

Forumguru
Ik zie eigenlijk nu al genoeg ruimte voor de facelift van 2021. Achterlichtzone ziet er een beetje uit als een gesmolten chocoladetaart die de bakker weer in vorm probeert te duwen met een spatel. Verder zijn de koplampen iets te klein.
 
Bovenaan Onderaan