Verwarmbare voorruit bij 1.0 per direct niet meer leverbaar.

B.Stuurder

Forumguru
Toch niet de stekker van het contract (om 'm eruit te trekken) ;)

@EdK M'n bijnaam is ook 'spoiler' :maakmegek:

Overigens zijn er heel veel teksten in contracten die gewoon niet rechtsgeldig zijn. De bedrijven weten dat vaak ook wel, maar vinden die tekst vaak wel handig om consumenten (ten onrechte) te overtuigen dat ze zich moeten schikken.
Precies! Spoiler :laugh:
Ik werk dagelijks met hele grote contracten, ik weet wel een klein beetje waar ik het over heb ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik spreek net mijn dealer (klinkt heel fout zie ik nu) in verband met de flippers aan het stuur. Er was een glitch in het systeem waardoor deze niet 1 op 1 konden worden doorbesteld en bij controle bleken ze in de fabriek ook niet besteld.
Vreemd is, dat mijn auto al 1 week na bestelling meteen bevroren was, terwijl hier normaal gesproken toch wat weken overheen gaan. Dus het kon niet meer worden aangepast. Maar mijn dealer lost het op, toppertje!:thumbsup:

Maar goed, dat is dus al vreemd, maar hij vertelde ook dat er geen verwarmbare voorruit meer besteld kan worden, hij is niet zeker op de 1.8, want die wordt normaal gesproken nooit verkocht, maar wel op een aantal andere motoriseringen. Normaal gesproken zou hij de auto opnieuw bestellen, maar naast dat het niet echt een veel bestelde uitvoering is, durft hij sowieso het risico niet te nemen in verband met de verwarmbare voorruit dus. In principe was ik blijkbaar bij de laatsten waarbij dat nog kon en mijn auto is al weken geleden besteld.

Toch een vreemde zaak, want het is niet duidelijk of dit van de fabriek uit gaat, maar het lijkt er wel op.
Voorbereidingen voor de facelift, waarbij voorraad onderdelen wordt uitverkocht om plaats te maken voor nieuwe onderdelen? :arghh:
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja, mijn auto begin juli, toen kon het ook nog, maar nu blijkbaar niet meer. Net als de ACC inderdaad. Ook zo'n raar verhaal. Met name omdat er nog helemaal geen nieuws is over de Facelift. En dealers die normaal gesproken zingen als een vogeltje, laten er ook geen woord over los, over die fl.
 

DannyG

Forumguru
In België was het eerder dit jaar niet mogelijk om een verwarmde voorruit te bestellen zonder dat je pakket voor stoelverwarming en dergelijke er bij nam (dit was voor mij de reden om van die voorruit af te zien ... allee ... de verwarming dan toch :D).
Misschien dat deze "koppeling" aan de grondslag van de huidige situatie in NL ligt?
 
Bovenaan Onderaan