Amundsen Het grote Amundsen-topic

Rallye

Forumguru
@Ziggybaby: waarschijnlijk heb je een Amundsen+, dus moet je de kaart kopen als je behoefte hebt aan een nieuwe. Is nu een aanbieding van.
Als je een foto van je navi post, kunnen we zien welke Amundsen je hebt.
 
Kunnen jullie mij vertellen of ik een 310 of 315 heb?
48b48848def8b3111c3c2610242271f3.jpg

f53a20a7605a9bcb11a80637570f926e.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 
@Rallye en Leenroc:
Ik wil nog even terugkomen op het probleem wat ik heb bij max snelheidsvermelding. Ik zag recentelijk dat er twee borden (max snelheid en inhaalverbod) achter elkaar zaten in het scherm. Dat was echter in de splitscreenmodus. Toen ik deze uitschakelde zag ik keurig beide borden onder elkaar. Hoe staat die instelling (splitscreenmodus) bij jullie?
Ik ga daar eens mee proberen te testen!

Gr.
 

hemi24

Forumguru
@Rallye en Leenroc:
Ik wil nog even terugkomen op het probleem wat ik heb bij max snelheidsvermelding. Ik zag recentelijk dat er twee borden (max snelheid en inhaalverbod) achter elkaar zaten in het scherm. Dat was echter in de splitscreenmodus. Toen ik deze uitschakelde zag ik keurig beide borden onder elkaar. Hoe staat die instelling (splitscreenmodus) bij jullie?
Ik ga daar eens mee proberen te testen!

Gr.

Zo gaat het ook bij mijn MIB1: normaal snelheidsweergave linksboven, bij splitscreenmodus is de weergave rechts in het midden.
Data komt bij mij van de gegevens op de SD-kaart.
 

philippe bakker

Forumguru
Sinds net nu juist blijft mijn mib1 op beginscherm van vrs staan verder gebeurd er niks als ik op eender wat doen. Heb hem al es afgezet en ook de auto al es afgelegd maar blijft. ???? De radio doet het wel nog Iemand raad ???
 
Na wat naslag doen in de boekjes en proberen loop ik nog steeds tegen een probleempje aan.

Wat is de makkelijkste manier om POI's in te geven in de navigatie. (Amundsen in Superb combi MY 2017)

Ik moet veel beroepsmatig bij brandweerkazernes en politiebureau's zijn.

Wat is de makkelijkste manier om met spraak commando's deze POI's op te roepen.

Ik hoor graag van jullie.
 

Rallye

Forumguru
Ik vind het wel meevallen. De MIB1-Amundsen van Philippe blijft hangen in het opstartscherm. Aan- of uitzetten helpt niet, auto aan en uit ook niet.

@philippe bakker heb je al een accupool losgehaald (geen idee hoe dat moet trouwens) en na een half uurtje weer aangesloten?
 

EdK

Forumguru
@philippe bakker heb je al een accupool losgehaald (geen idee hoe dat moet trouwens)

Men doet de motorkap open met de hendel die aan bestuurders zijde zit op voet / kuit hoogte.
Dan haalt men de antivries doeken aan bovenzijde even los.

Dan neem je de doppenset van de action erbij en draait de bout / moer verbinding los die aan de accupolen zitten en gaat men op gemak op een bankje zitten in den zon tot het half uur om is.

Hierna de polen weer vastzetten
De antivriesdoeken er weer omheen plooien
En dan de motorkap weer dicht doen.
Hierna gaat u weer in den bolide zitten en steekt de sleutel weer in het contact en draait deze om, zover dat hij niet start maar wel de nav unit weer onder spanning komt te staan en gaat men weer testen of het nu wel werkt.

Indien het weer niet werkt dan uw laptop weer opstarten en weer hier in het topic uw bevindingen plaatsen......

pfff hoe moeilijk kan het soms zijn..... :deuk::lezen::jaja::dankje:
 
Laatst bewerkt:

busje

Lid
hoi ik heb ook in mijn Rapid de nieuwe amundsen zitten maar ik gebruik de navi niet de rest werkt super media en radio
maar voor de navi heb ik mijn garmin systeem er weer in gezet
de amundsen is niet in te stellen
geen hotels te vinden op naam / geen geluidje bij snelheid overschrijding / geen andere stem / vaak in het gras rijden / stuurde je eenrichting wegen in / verteld niet dat er een ongeluk gebeurt is (TMC) / Geen blauwe borden bij afslagen / verteld niet bijv. bij verkeerslicht of stopbord afslaan / geen rijbaan weergave (alleen maar pijltjes en kruisjes)
dus het ding heeft voor mij VEEL te weinig info ten opzichte van een garmin die een vijfde kost van amundsen
toch jammer dat dat niet beter kan
ps het staat niet zo mooi een aparte navi erboven maar misschien denken inbrekers nu wel dat de ingebouwde kapot is en laten ze hem zitten
 
Bovenaan Onderaan