Mijn eerste Skoda - even voorstellen

RJdJ

Lid
Omdat dit forum mij op weg helpt om Skoda rijder te worden, zojuist lid geworden:

Ik ben Rudolf en woon sinds kort in de Hoeksche Waard. Omdat mijn huidige leaseauto aan z'n kilometers is, mocht ik op zoek naar een nieuwe. Een beetje luxe en een automaat kan, gezien de afstanden die afgelegd worden, geen kwaad.

Vanwege lease afspraken vanuit de werkgever heeft een auto van de VW/Audi groep de voorkeur. En dan kom je voor een complete betaalbare auto op de Skoda Octavia uit.

De samenstelling zoals die het voor 98% gaat worden is als volgt:

Skoda Octavia Style Business 1.6 TDI DSG
Dynamic Pakket
LM 18 inch Alaris
Panoramisch dak
Verwarmbare voorruit
Metallic lak (Zwart of Racing Blue)
Trekhaak

Nog ter discussie: de kleur en achteraf leer. Dat laatste is nog een btje een budget dingetje..
Als deze vervalt komt Sunset er alsnog bij en wordt het een afneembare trekhaak ipv een vaste.

Kortom, een mooie complete auto. Om de keuze te maken voor wel / geen leer en de voordelen van sunset vs bijv screens zal ik de daarvoor bestemde topics gaan opzoeken. Als jullie al ervaring en of verwijzingen naar deze topics hebben hoor ik dat uiteraard graag ;)

Groeten!
 

RJdJ

Lid
dank voor het warm welkom :) Zojuist de bestelling gedaan. Het wordt een Race Blue uitvoering. Ik zag een aantal mooie uitvoeringen langs komen op dit forum! Helaas geen leer, maar de achterbank staat toch vol met kinderzitjes... zou eigenlijk ook zonde zijn.
 
Bovenaan Onderaan