Korting 20% @ superskoda 08-01 t/m 11-01 2016

Highway

Forumguru
LEDS: zijn van goede kwaliteit. Er zit (bij mij ieder geval) een verloop kabeltje bij. Deze past prima op de connector in de auto. Het verloopje zit echter matig vast aan de lampunit. Zal er niet zomaar uit vallen, maar zit er alleen op gedrukt, niet geklikt ofzo.

Voor mijn Superb wel een klein probleempje: van de kofferbak zaklamp blijft 1 LED zwak branden. Dat is een bekend probleem, moet nog proberen een diode op de bedrading te plaatsen.

Licht wat van deze units af komt is zeker wel goed - vele malen meer dan de originele gloeilampjes.
 
Topic titel mag weer worden aangepast!
Er is weer korting op ALLES vanaf vandaag; 26-8-16 tot en met 29-8-16

image.png


Zojuist mijn bestelling gedaan..
760 euro aan spul *bloeb* weg in 5 minuten ;)
Ik had in mijn favo al de linkjes staan naar wat ik wilde hebben wachtend op de korting..
En wachten loont; 180 euro aan korting..

4x Erebus 17" velgen voor de winterbanden voor straks. Motorkap dempers en geluidisolatie "ding".. zwarte wieldopjes en wat klein grut voor binnen het interieur..

geldboom weer leeg :/
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Alleen die van superskoda passen zo lekker goed........ maw geen gezeur en in een minuut of 2 klaar.........
 

Highway

Forumguru
Lijken verdacht veel op het setje van superslodda. Zelfde meegeleverde kabel etc.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
 
Inderdaad niet goedkoop, maar wel een betrouwbaar adres. Ik zie dat een deel van de tekst die ik getypt had niet overgekomen is. Ook nog de plaatjes voor de stoelhandels besteld (http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-seat-handle-insert-set-VRS) en het opbergzeil(http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...Combi-original-Skoda-boot-multifunctional-box). Plus twee modelauto's en een race-blue RS sleutelhoesje.
Die had ik ook in mijn lijst staan, uiteindelijk die boot box niet genomen.. leek me wel een leuk ding.. maar zat me te denken waar het nu nuttig voor zou zijn... paraplu? tja.. ik heb een mat met aan 1 kant rubber.. plus dat die "zak" altijd omlaag hangt? want volgens mij rolt ie niet op ofzo.. daarbij vond 40 euro wat duur voor een paraplu houder.. dus toen maar laten varen... wel die stoel handles gekocht alsmede die geborsteld stalen die rondom de raambediening gaan.. leken me wel mooi eruit zien..
 

fonzamundo

Forumguru
Die had ik ook in mijn lijst staan, uiteindelijk die boot box niet genomen.. leek me wel een leuk ding.. maar zat me te denken waar het nu nuttig voor zou zijn... paraplu? tja.. ik heb een mat met aan 1 kant rubber.. plus dat die "zak" altijd omlaag hangt? want volgens mij rolt ie niet op ofzo.. daarbij vond 40 euro wat duur voor een paraplu houder.. dus toen maar laten varen... wel die stoel handles gekocht alsmede die geborsteld stalen die rondom de raambediening gaan.. leken me wel mooi eruit zien..

Ik heb ook getwijfeld (zelfs bij de aankoop), maar nu met de promo deze toch besteld. :)
Ga ik idd gebruiken voor de paraplu's en misschien een occasionele jas. Heb ook de omkeerbare mat, maar stoor me er gewoon aan dat de plu's dan los liggen in de koffer (OCD komt beetje naar boven dan)

Die handles ga ik mss ook nog plaatsen, maar dan ook waarschijnlijk van vriend Ali...
Hoeven voor mij dan ook geen vRS-versie te zijn uiteraard :jaja:

@Bart81 thx voor de link, ga ze daar even bestellen
Omgekeerd plaatsen als ze eruit komen? :arghh: Ik zie het wel als ze aangekomen zijn

@Disaster-Master welke schaalmodellen heb je gekocht? Ik ben op zoek naar een replica van de mijne (dus een Black Magic Metallic OIII Combi), maar afgezien van bij SuperSkoda (en tegen een wel heeeel hoge prijs), vind ik hem nergens :banghead:
Ook al gekeken bij Abrex zelf: daar hebben ze hem wel (dacht ik), maar ze geven geen verzendkosten op en antwoorden ook niet op mails... *zucht*
 

Bart81

Forumguru
Ik heb ook getwijfeld (zelfs bij de aankoop), maar nu met de promo deze toch besteld. :)
Ga ik idd gebruiken voor de paraplu's en misschien een occasionele jas. Heb ook de omkeerbare mat, maar stoor me er gewoon aan dat de plu's dan los liggen in de koffer (OCD komt beetje naar boven dan)

Die handles ga ik mss ook nog plaatsen, maar dan ook waarschijnlijk van vriend Ali...
Hoeven voor mij dan ook geen vRS-versie te zijn uiteraard :jaja:

@Bart81 thx voor de link, ga ze daar even bestellen
Omgekeerd plaatsen als ze eruit komen? :arghh: Ik zie het wel als ze aangekomen zijn

@Disaster-Master welke schaalmodellen heb je gekocht? Ik ben op zoek naar een replica van de mijne (dus een Black Magic Metallic OIII Combi), maar afgezien van bij SuperSkoda (en tegen een wel heeeel hoge prijs), vind ik hem nergens :banghead:
Ook al gekeken bij Abrex zelf: daar hebben ze hem wel (dacht ik), maar ze geven geen verzendkosten op en antwoorden ook niet op mails... *zucht*
Zal duidelijk worden als je ze aangekregen hebt. Als bij de originele de aansluiting aan de linkerkant zit moet je deze nieuwe lampjes met aansluiting aan rechtse kant terug plaatsen. Klinkt raar maar anders passen ze niet. Je zult wel zien... Maar geen probleem even snel geplaatst hoor.
 

Rallye

Forumguru
@Disaster-Master welke schaalmodellen heb je gekocht? Ik ben op zoek naar een replica van de mijne (dus een Black Magic Metallic OIII Combi), maar afgezien van bij SuperSkoda (en tegen een wel heeeel hoge prijs), vind ik hem nergens :banghead:

Ik heb twee race blue Octavia III Combi's gekocht (helaas geen RS). Één voor vader en één voor zoon. €4,95 p/s. Hebben we deze vakantie in Tsjechië niet kunnen vinden.....
 
Bovenaan Onderaan