Skoda Rapid Spaceback

DannyG

Forumguru
Zwart/wit combinatie is en blijft mooi voor ieder Skoda model :jaja:. Sympathieke auto heb je. Veel plezier er mee. :thumbsup:
 

StefanN

Forumguru
a0afcd8bab5b223b5a6d82c98a4e08de.jpg


Spiegelbeeld, vertel eens even... ben ik net zo mooi als jij....

Groet Stefan
 

DannyG

Forumguru
Staat wel nogal hoog op de achterpootjes precies. Onlangs hier in de straat zo'n witte Rapid Spaceback gezien met panoramadak en zo'n donker glazen vijfde deur en dan met zwarte velgen ... mooiiiii :jaja:.

Ik vind sowieso dat de huidige Skoda modellen nogal smaakvol ontworpen zijn, van de City Go en Fabia tot en met de Superb en alles wat daar tussen zit.

Geniet er in ieder geval van :thumbsup:.
 

Dx3

Lid
Gefeliciteerd met de nieuwe auto.en veel veilige kilometers gewenst.die van mij lijkt er verdacht veel op.
 

harleyroadking

Senior Member
Haha,lijkt er inderdaad verdacht veel op.

Nog even een vraagje weet jij toevallig wat voor motor olie er in het motorblok zit.
We willen namelijk een litertje olie meenemen op vakantie,maar de handleiding geeft niet echt antwoord op mijn vraag.
5w30 of 0w30 of 5w30 longlife.
Met vriendelijke groet John
 

Noord26

Forumguru
Dat maakt niet zoveel uit. Als het maar aan de specificaties voldoet. VW 507 oid. Kijk maar even in je boekje. Zowiezo LL nemen.
 

Dx3

Lid
Haha,lijkt er inderdaad verdacht veel op.

Nog even een vraagje weet jij toevallig wat voor motor olie er in het motorblok zit.
We willen namelijk een litertje olie meenemen op vakantie,maar de handleiding geeft niet echt antwoord op mijn vraag.
5w30 of 0w30 of 5w30 longlife.
Met vriendelijke groet John
Zal ik even kijken ze hebben er bij ons een fles bij gedaan kan ik je vanavond effe antwoord op geven

Vrg henk
 
Bovenaan Onderaan