Skoda Service Sneeuwbalgarage

Ray65

Lid
ex dealers zijn vaak door Pon het dealerschap ontnomen, dit gebeurt niet zonder reden, dit kan slechte kwaliteit / service zijn, maar ook sterk achterblijvende verkoop tov andere dealers in de regio. persoonlijk zou ik nooit met een Beun de Haas als die sneue sneeuwbal in zee gaan, maar deze situatie ligt iets anders. de link van @jonbongoofy icm met rechtsbijstand én je waarschuwende post op dit forum zijn de enige juiste dingen die je nu nog kan doen @Ray65
Ik vertrouw op een belangrijke natuurwet die zegt wat je uitzend dat krijg je weer terug! En ik bepaal niet wanneer de sneeuwbal weer word weerkaatst.
 

Antera

Donateur
Ik wil hierop toch even inhaken. Ik wil de boel niet goed praten maar toch even dit.

Ik zie dat je wel wat problemen hebt en dit mag natuurlijk niet. Daarnaast lees ik wel dat je verder niet direkt hun de kans hebt gegeven om het op te lossen of mis ik iets? Je hebt er namelijk over dat je auto trekt. Dat kan en daar had het bedrijf de mogelijkheid moeten krijgen om het uitlijnbedrijf dit te laten oplossen. Zouden uit eigen beweging moeten doen.

Ook uitlijnen valt onder de garantie.

Omtrend het accu probleem is dat ook iets wat de vraag is of het bedrijf daarvan de oorzaak is. Wie heeft de nieuwe accu geleverd en was het idd een onjuiste. Zo ja dan had het bedrijf dat moeten oplossen. De kans moet het garagebedijf altijd krijgen meteen naar een ander toe gaan om daar de kosten te gaan maken en daarna te verhalen is altijd lastig.

Daarnaast is communicatie op veel plekken een ramp. Er zijn helaas maar weinig bedrijven die ook daadwerkelijk goede contacten onderhouden omtrend dit soort gevallen. Dit hoort zeer zeker niet. Daarom lijkt me een goed gesprek met het betreffende bedrijf een eerste stap en dan in de zin van langs gaan. Als ze daarna niet mee werken of anders dan zou je idd eens verder kunnen gaan handelen.

Mijn bescheiden mening.
 

Ray65

Lid
Ik wil hierop toch even inhaken. Ik wil de boel niet goed praten maar toch even dit.

Ik zie dat je wel wat problemen hebt en dit mag natuurlijk niet. Daarnaast lees ik wel dat je verder niet direkt hun de kans hebt gegeven om het op te lossen of mis ik iets? Je hebt er namelijk over dat je auto trekt. Dat kan en daar had het bedrijf de mogelijkheid moeten krijgen om het uitlijnbedrijf dit te laten oplossen. Zouden uit eigen beweging moeten doen.

Ook uitlijnen valt onder de garantie.

Omtrend het accu probleem is dat ook iets wat de vraag is of het bedrijf daarvan de oorzaak is. Wie heeft de nieuwe accu geleverd en was het idd een onjuiste. Zo ja dan had het bedrijf dat moeten oplossen. De kans moet het garagebedijf altijd krijgen meteen naar een ander toe gaan om daar de kosten te gaan maken en daarna te verhalen is altijd lastig.

Daarnaast is communicatie op veel plekken een ramp. Er zijn helaas maar weinig bedrijven die ook daadwerkelijk goede contacten onderhouden omtrend dit soort gevallen. Dit hoort zeer zeker niet. Daarom lijkt me een goed gesprek met het betreffende bedrijf een eerste stap en dan in de zin van langs gaan. Als ze daarna niet mee werken of anders dan zou je idd eens verder kunnen gaan handelen.

Mijn bescheiden mening.
De accu is Door de sneeuwbal garage in de auto gemonteerd, er zijn meer dan 10 telefoontjes gepleegd, maar ze ontkende steeds alles ,het was zelfs zo erg dat ze mij vertelde of ik alleen maar in de stad rondreed want dat verklaarde dat de auto naar rechts trok omdat in een stad de wegen rond lopen, er was totaal geen sprake van communicatie met de eigenaar, hij vertelde stuur de rekening maar van de uitlijning en van de accu dan regelen we wel wat! We zitten nu nog te wachten op een reactie.zij ontkennen gewoon dat er iets verkeerd is gegaan en ze laten je na vele telefoontjes waarin ze steeds vertelden terug te bellen , maar ze dit geen enkele keer hebben gedaan, dan weet je gevoelmatig dat het niet klopt. Eens maar nooit meer is mijn conclusie, een gewaarschuwd mens .....
 

jonbongoofy

Forumguru
@Ray heb eens even gekeken bij bovag maar Sneeuwbal is een bovag garage. Je zou contact op kunnen nemen met hun en de situatie voorleggen. Daarnaast ben ik het gedeeltelijk eens met @Antera dat jij danwel je schoonvader een goed gesprek gaat hebben met de garage om te kijken of jullie eruit kunnen komen. Neemt niet weg dat ik uit ervaring weet dat een ingebrekestelling kan helpen het gesprek vlot te trekken. Aangezien je schoonvader opdrachtgever is geweest is het ook logisch dat vanuit hem/namens hem de correspondentie komt.

Succes en hou ons op de hoogte :thumbsup:
 

micky

Forumguru
Iemand die zijn bedrijf, sneeuwbal garage noemt, neem ik sowieso NOOIT serieus, kom op we zitten toch niet op het schoolplein?? los daarvan vind ik wel dat als je met zo'n (een) club in zee gaat, je eerst de veroorzaker van de problemen de kans moet geven de tekortkomingen op te lossen, anders sta je juridisch gewoon niet sterk..
 

martijn v o

Forumguru
Naam doet niet ter zake, net als een busje van iemand die voor zichzelf is begonnen met een bandenbedrijfje wat vol zit met deuken en krassen (ander draadje).
Wat wel ter zake doet is werken volgens goed vakmanschap en daar kun je ze op aanspreken.
 

micky

Forumguru
Vind je dat? ik zie dat anders sterker nog, het is een mega verschil, sneeuwbal garage HAHAHAHA kom op:wavecry::nono:
 

micky

Forumguru
Allemaal mooi @dirkkroneman , voorlopig laat dit "professionele" bedrijf het zoals het nu lijkt mooi afweten en wel op meerdere vlakken, maar goed wellicht begreep je me verkeerd, ik zeg niet dat jij jouw kostbare auto niet in hun handen moet geven, IK haak bij dit soort zaken gewoon af en weet je wat zo leuk is, ik mag dat gewoon, is mijn eigen keuze ;)

Ohw ja en jammer dat je de rest (ik bedoel het eerdere en belangrijke deel) van mijn post er niet gewoon bij plaatst, die was namelijk niet eens negatief, eerder positief voor de sneeuwballll HAHAHA (sorry, ik moet er gewoon om lachen.......)

Waar staat trouwens dat ik een "beoordeling" geef? ik zie het meer als een persoonlijke mening, beoordelen doe ik pas nadat ik zaken gedaan heb en dat gaat hier alleen op de naam al niet gebeuren :)

(ps. onnodig quoten als forumguru?...)
 
Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
Ik dus ook, als jij mijn posts allebei leest zie je dat, ik geef zelfs aan dat de sneeuwbal de kans moet krijgen het eerst zelf op te lossen (wellicht heb je die post over het hoofd gezien).

Ik heb geen problemen met jou hoor Dirk, maar jij blijkbaar wel ineens met mij, ik mag blijkbaar van jou geen gebruik maken van mijn recht van vrijheid van meningsuiting, althans zo lijkt het en dat vind ik een beetje raar, wellicht is er een oorzaak, die mag je graag met mij delen via PM, dan houden we het hier idd on-topic, ik sta open voor elke eerlijke vorm van discussie.:thumbsup::cheers:
 

Sand3r

Senior Member
Iemand die zijn bedrijf, sneeuwbal garage noemt, neem ik sowieso NOOIT serieus
Beetje late reactie, maar ze zijn gevestigd in de Sneeuwbalstraat. Dus de naam ligt wel aardig voor de hand.

Verder heb ik in het verleden prima ervaringen gehad met de Sneeuwbal garage. Volgens mij waren ze toen nog wel officieel Skoda servicepunt.
 

jongetje

Forumguru
Nog een veel latere reactie.

Vind het ook niet zo netjes dat er n.a.v. 1 slechte recentie deze garage zo de grond wordt ingeboord. Zeker als je de garage niet kent. Wil het niet goed praten maar ik ben tevreden over deze garage. Ze zijn idd Skoda dealer geweest alleen is het een klein bedrijf en kunnen niet de aantallen auto's in de showroom hebben staan en verkopen om aan deze voorwaarden voor het dealerschap te kunnen voldoen. Ik heb mijn Fabia al 6 jaar in onderhoud en altijd duidelijke communicatie gehad vanuit hun kant.

Ik kan me niet voorstellen dat als je niet even langs bent geweest voor een kopje koffie om het door te spreken dat jullie er niet uit zijn gekomen. Meestal maakt boos mailen het alleen maar lastiger.
 
Bovenaan Onderaan