Het grote S3 levertijden topic

BBO

Senior Member
Wil helemaal geen afbraak doen aan de ambition of de style, maar de L&K geeft echt wel het verschil hoor!
Zelfs tegenover een style....
Zeker al de subtiele l&k logotjes her en der zijn zeer mooi, het geeft echt wel net dat extratje
Ik weet een reden om geen L&K te nemen. Tot mijn grote ergernis zijn de pianolak sierstukken zeeeeer kras gevoelig. Het minste dat je er met een natte of droge doek over wrijft, het mag zelfs microvezel zijn, heb je fijne krasjes op de sierstukken. Bij mijn OII ambition en mijn SII elegance waren die sierstukken veel minder krasgevoelig. Ik krijg schrik om het interieur te reinigen.
 

RefleCs

Forumguru
Ik weet een reden om geen L&K te nemen. Tot mijn grote ergernis zijn de pianolak sierstukken zeeeeer kras gevoelig. Het minste dat je er met een natte of droge doek over wrijft, het mag zelfs microvezel zijn, heb je fijne krasjes op de sierstukken. Bij mijn OII ambition en mijn SII elegance waren die sierstukken veel minder krasgevoelig. Ik krijg schrik om het interieur te reinigen.

Die zitten ook in de style. Althans in Nederland.

In NL is de Style Businessline luxer aangekleed dan de L&K. Ik heb hier nog geen reden (buiten het bruine leder en dash) om een L&K samen te stellen.
 

BBO

Senior Member
In belgie heb je in de Style 'Dark Brushed' afwerking en in de L&K heb je 'Piano black' afwerking. Je hebt bij alle versie's piano lak aan de versnellingspook maar enkel bij de L&K ook op de deuren en boven handschoenkastje.
 

RefleCs

Forumguru
Ah die bedoel je. Ja dat klopt inderdaad dat is in NL ook zo. Eerlijk gezegd heb ik liever de dark brushed look. Ik ben niet zo van die piano black afwerking. Zie je veel te snel vingers en andere zooi op.
 

BBO

Senior Member
In mijn SII had ik donkere houtinleg (en zwart leder). Ik denk dat dit mooier had uitgekomen met het bruine leder als het piano black. Alu inleg heeft idd ook iets
 

BBO

Senior Member
Ik wou ook eerst een Style nemen. Maar enkele optie's die ik wou waren standaard op L&K waardoor L&K goedkoper uitkwam...
 
Zoals @RefleCs aangeeft is de style businessline al luxer dan de L&K. Die 280pk 4x4 zou ik best zien zitten, helaas te duur en moet dieselen ivm de kilometers (de Ford Galaxy hiervoor was benzine en de €700-€800 brandstofkosten per maand liepen een beetje uit de hand... :shocked:)

Maar kan niet anders zeggen dat ik nog steeds :yeah: wordt van mijn tdi. Dat bruine leer in de l&k os wel prachtig. Maar kan ermee leven zo zonder.

Maar @Bartjanssens je hebt groot geliik dat je voor de dikste gaat als je zelf koopt (en de zakken diep genoeg zijn) :thumbsup:
 

Bart81

Forumguru
Zoals @RefleCs aangeeft is de style businessline al luxer dan de L&K. Die 280pk 4x4 zou ik best zien zitten, helaas te duur en moet dieselen ivm de kilometers (de Ford Galaxy hiervoor was benzine en de €700-€800 brandstofkosten per maand liepen een beetje uit de hand... :shocked:)

Maar kan niet anders zeggen dat ik nog steeds :yeah: wordt van mijn tdi. Dat bruine leer in de l&k os wel prachtig. Maar kan ermee leven zo zonder.

Maar @Bartjanssens je hebt groot geliik dat je voor de dikste gaat als je zelf koopt (en de zakken diep genoeg zijn) :thumbsup:
Ik stel me wel de vraag wat er op de style businessline nog meer van luxe zit dat niet op de l&k zit?
Enige voorbeelden misschien?
 

RefleCs

Forumguru
@Bartjanssens de standaard L&K hier in NL is een stuk minder aangekleed dan een standaard Style Businessline. De folders staan hier wel in de kennisbank leg ze maar eens naast elkaar.

Om een voorbeeld te noemen zit er op de L&K geen navi standaard. Op de Style BL wel.
 
Laatst bewerkt:

Bart81

Forumguru
@Bartjanssens de standaard L&K hier in NL is een stuk minder aangekleed dan een standaard Style Businessline. De folders staan hier wel in de kennisbank leg ze maar eens naast elkaar.

Om een voorbeeld te noemen zit er op de L&K geen navi standaard. Op de Style BL wel.
Ik ben ervan overtuigd dat de l&k versie in belgie zeer compleet is .
Als je in belgie l&k versie kiest met pack l&k kun je geen style samenstellen die meer opties heeft dan de l&k.

In belgie is De basisprijs van de l&k 10.000€ duurder dan de basisprijs van de style.
Die 10.000 euro houd dus in de zo goed als alle opties al zijn opgenomen in de l&k

Hier in belgie kun je op de style dus niet meer opties kiezen dan de l&k
 

xplain

Forumguru
Er is idd geen enkele echte foto van de Drakon velg te vinden... Ik heb deze week een Superb Combi Greenline Style besteld via de leasingmaatschappij... Met Drakon velgen dus :) binnen een paar maand zal ik het dus wel weten ;)

Deze had ik wel gevonden:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vandaag op bezoek geweest bij Verellen in Geel en greenline met drakon velgen gespot op de parking!
2746239d87d142b27e679c4f1138232b.jpg
e862d4accfcbe3af72ed519f44706272.jpg
57e682251f2b2c57efe33de9a7f3164d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

xplain

Forumguru
Ik ben sterk aan het twijfelen om een Superb Style greenline te bestellen. Ik heb echter twijfels over de velg Drakon. Ik heb ze nog nergens gezien op een goeie foto of irl. Heeft er iemand een foto van (muv de kleine foto in deze thread)
dank!

cd4ba47caa5b4974e07f521d478a9a89.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

RefleCs

Forumguru
Van afstand zijn ze wel aardig, maar van dichtbij kan het mij niet bekoren, ik vind ze overkomen alsof het wieldoppen zijn.

Sent from my VF-895N using Tapatalk
 

Bart81

Forumguru
Ik vind ze eerlijk gezegd lelijk!! Zou ik nooit onder mijn wagen willen.
Lijkt inderdaad op wielschelen-> allé de dure versie dan :deuk::deuk::deuk:
 

Bart81

Forumguru
Even iets anders, wat me wel verbaasd is dat vanaf fabriek de velgen niet voorzien zijn van een anti diefstal bout voor de velgen. Dit had nu wel gemogen vind ik
 

RefleCs

Forumguru
Die wieldoppen verkopen ze ook bij de Aldi was mijn eerste gedachte...

Sent from my VF-895N using Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan