Voorstellen

jongetje

Forumguru
Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort actief op dit forum omdat ik vanwege mijn nieuwe baan per augustus zelf een leaseauto mag uitzoeken. Op dit moment heb ik een Fabia Combi uit 2004 en ben tevreden over deze auto dus waarom niet weer een Skoda. De prijs en kwaliteit kan ik niet bij een ander merk vinden.
Maar nu een stapje groter en luxer is natuurlijk erg leuk! Dus ga ik voor de Octavia Combi Ambition Business Line met DSG en Panoramadak. Ik heb inmiddels al wat vragen gesteld over de stoelen (Dynamic of niet) en hoop volgende week toch even langs een dealer te kunnen om te zitten. Helaas is het bijna nergens te zitten en zegt mijn dealer "ik verkoop ze bijna niet", tja als je ze niet hebt staan... (maar daarover meer in het stoelen topic).
Ik zal binnenkort vast nog wel van me laten horen als ik heb besteld en (hopelijk dan snel) geleverd heb gekregen!
 

Cordoba

Forumguru
Altijd lastig dat bepaalde opties bijna niet te vinden zijn bij de dealer, en zeker iets als een stoel die moet je toch echt voelen, een plaatje zegt weinig over hoe een stoel zit/past.
 

jongetje

Forumguru
Hij is (zover ik heb begrepen) besteld!

Octavia combi 1.6 DSG ambition businessline
Met het panoramadak, dynamic stoelen, canton toch mooie complete auto! Daarnaast ook getinte ruiten (achteraf) vanaf de b stijl, trekhaak en om het af te maken in de kleur cappuccino beige.

Nu is voor mij het wachten begonnen.
 
Bovenaan Onderaan