Schade terwijl geparkeerd, geen dader bekend

bert44

Senior Member
Ik kom vanmiddag terug met de fiets en check mijn auto altijd ff
Zie ik dit :(:(

2_zpsgzo9cymv.jpg


En geen briefje en of getuigen :evil:

Ben gelukkig AR verzekerd en ze komen hem halen en brengen en kost geen eigen risico ;)
Maar mogelijk wel no claim zit nu op 85% :cool:
Schade is al gemeld en zal aangeven dat het bij waarborgfonds wordt gedeclareerd
Iemand hier die iets over de schade kan zeggen ?
Wat gaat het kosten en wat gaan ze vervangen en of uitdeuken
Het is een elegance automaat van 2014 met 13000 km
 

Blackokkie2

Forumguru
Aangifte doen, eist de verzekering waarschijnlijk. Je kunt opvragen hoeveel no-claim het gaat kosten en of het dan misschien verstandiger is om zelf te betalen, hangt af van het schadebedrag.
 

Xander

Senior Member
Dit heb ik helaas ook al een aantal keer meegemaakt. 2 delen uitdeuken en spuiten, waarschijnlijk rond de 700 euro. Bij mij was het altijd goedkoper om zelf te betalen, omdat de premie per maand anders behoorlijk omhoog ging. Balen...
 

V-Strom

Actief lid
In dit aso land met dito aso mensen (of wat er voor door gaat), zijn briefjes achterlaten ná schade
allang verleden tijd.
Ja briefjes met " Je hebt schade, pech gehad ..." zónder adres of tel.nr uiteraard.
Dit om de schijn op te houden voor omstanders.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb zoiets in mijn rechterportier, zij het minder ernstig. Je ziet het eigenlijk alleen bij een bepaalde lichtinval. Denk dat er een fiets of scooter tegenaan is gevallen. Ben er laatst mee langs geweest bij schadebedrijf en kan het volgende week laten uitdeuken zonder spuiten voor rond de €80. Dat is het me wel waard, want het stoort me toch wel. Dit ziet er niet naar uit dat dat op die manier kan. Succes er mee verder.
 
Bovenaan Onderaan