VCDS mogelijkheden

RefleCs

Forumguru
Wat moet ik me voorstellen bij die gasrespons icm met een DSG?
Ik merk dat de Sup bij vanuit volledig stilstand plankgas geven even moet 'nadenken' wat ie gaat doen, om er vervolgens vandoor te gaan. Los je dat nadenken hiermee op? Ik vind namelijk dat ie wat traag op gang komt vanuit stilstand, zodra ik onderweg ben heb ik geen behoefte meer aan een fellere gasrespons, overigens.

Heb ik het trouwens goed begrepen dat bij het permanent branden van de wimpers, ook de achterlichten permanent meebranden?

Inderdaad dat is precies wat je ermee oplost :)

De achterlichten bij Dagrijverlichting is een separate setting maar die heb ik wel aan laten zetten.
 
Laatst bewerkt:

gdisselkoen

Forumguru
Weer een bijgewerkte lijst met mogelijkheden

De PDF is zo te zien alleen de inhoudsopgave. De pagina nummers die er bij vermeld staan, bevatten die een omschrijving van de aan te passen instelling? Zo ja, is het dan ook mogelijk de volledige versie van de PDF te ontvangen?

Ik moet mijn auto nog krijgen, maar n.a.v. een aantal berichten hier overweeg ik wel om ook e.e.a. aan te laten passen.
 
Schiet me net nog een vraag te binnen. Ik heb de camera voor verkeersborden herkenning. Kan dus Lane assist en Light Assist vrij laten schakelen. Maar... Kan je ook ACC vrijschakelen? Of heb je dan een andere radar module nodig?

Groet,

Jan
 

BadBert

Forumguru
je kan de terugroep actie volgens mij weigeren als je er niet voor wilt tekenen anders moet je eerst eens langs komen voor ze het doen dan maken we de nodige logfiles en kan ik die weer vergelijken nadat ze de terugroepactie uitgevoerd hebben en dan bij jouw auto. Dit zal een beeld geven waar het in zit
je kunt dan evt ook vergelijken met die van mij denk ik toch? Wil best een keertje daarvoor langs komen dat je kunt vogelen...
 

sandervdw

Actief lid
Wat wordt juist bedoeld met:
9. Comfort instappen met Geheugen stoelen........................................................ 9
?
 

RefleCs

Forumguru
Als ik mij niet vergis schuift de stoel dan een stukje naar achteren en zodra je zit gaat hij in de juiste stand. (of het contact inschakelt)
 

Taffy

Forumguru
Wat wordt juist bedoeld met:
9. Comfort instappen met Geheugen stoelen........................................................ 9
?
Als ik mij niet vergis schuift de stoel dan een stukje naar achteren en zodra je zit gaat hij in de juiste stand. (of het contact inschakelt)

Klopt inderdaad wat @RefleCs zegt, heb ik ook op m'n Superb2 laten doen.
En zoals al eens eerder vermeld,is niet noodzakelijk maar wel grappig op zich
 

Sonck

Lid
@ Antara : in 2 weken kan ik bij de dealer mijn nieuwe S3 break ophalen
Het is een 190pk Style handgeschakelde , met ACC en quasi alle opties behalve de Lane assist

Is het correct dat jij die toch kan activeren?
Ik heb wel een lijstjes van dingen die ik ook nog aangepast wil hebben zoals zovele lees ik hier ...

Ik ben actief op de baan in heel België en werk voor een Nederlandse firma, ik moet dus regelmatig in Nederland zijn en kan dus perfect in Breda langskomen.....

Laat je me iets weten in een Pm wat ik moet doen om een afspraak te maken en wat je hiervoor moet in ruil hebben voor je diensten ....
Ik hoor het graag en alvast bedankt
 

hemi24

Forumguru
@Antera : bestaat er ook de mogelijkheid om de "nachfullmenge" (aantal liters tot volle tank) te corrigeren, op soortgelijke wijze als dit kan voor de verbruiksweergave?

Mijn gem. verbruik klopt na correctie m.b.v. VCDS vrij aardig met wat ik aan de pomp voorbij zie komen, maar het aantal liters voor bijvullen zit er meestal ruim 5 liter naast. Zo krijg ik meestal 40 ltr op de MFA, terwijl ik gemiddeld 45 tot 49 liter bijtank...
 

RefleCs

Forumguru
Er is hier op het forum bij de kennisbank ook ruimte voor maar daar staat nog niets. Uiteraard moeten daar wel alleen geteste duidelijke instructies komen te staan naar mijn mening. Met daarbij ook de melding waar op te letten en dat je voorzichtig moet zijn.
 

Stevo

Lid
Ik heb het pano dak besteld, dat moet 't al vergemakkelijken om er door te vliegen. :D

Nee serieus, meerdere wagens uit de VAG groep gebruiken deze motor en velen hebben launch control. Ik denk maar aan de Golf GTI bv. Ik kan me inbeelden dat ze dat bewust niet activeren/installeren op een Superb.
De vraag is, is dat enkel een software issue of moet je daar een bepaalde unit extra voor hebben?
 
Bovenaan Onderaan