Ruitenwissers aanbieding

Waalko Kramer

Forumguru
Een tip.

Gistermiddag bij profile Car en Tyrecenter nieuwe ruitenwissers van het merk bosch laten monteren, voor de prijs van 30 euro.

Dus mocht je nieuwe nodig hebben bel ze dan even. Actie loopt tot half juni. 25% korting.

Bij skoda krijg je het b-merk swf en dan ben je 49 euro kwijt.

Dus doe je voordeel er mee...
 

turboturbo

Forumguru
Ik haal ze bij mister-auto voor maar €8.50 per stuk
Heb ik laatst ook gedaan. Maar loont alleen als je andere dingen ook bestelt (ivm verzendkosten), of meteen voor een paar jaar ruitenwissers wilt inslaan. Immers bij Brezan ben je ook klaar voor 25 euro voor een set.

Eerste keer had ik pech, kreeg ze simpelweg niet geleverd (artikel was op, gebeurt vaker bij Mister Auto) tweede keer had ik geluk, had een paar meebesteld met een zooitje remmen spullen en nog wat dingen. En liggen nu in de kast tot de herfst weer aan breekt.
 

TinusPlotseling

Senior Member
ja dat klopt! maar alsnog 29.50 euries compleet voor zowel voor als achter vond ik een koopje:yeah: gelukkig heb ik dat nog niet gehad dat ze niet op voorraad lagen.
 
Net in Duitsland besteld, 15 euro voor een set! Bosch aerotwin, best getest door de anwb. Vanwege de verzendkosten 10 besteld, ik rij extreem veel en om de 30000 vernieuwen betekent 3 sets per jaar. Kan ik weer even voort :)
 
Bovenaan Onderaan