A-Point Almere, voorheen Skodadealer Holdinga

Blackokkie2

Forumguru
En al met blauwe zwaailichten door Almere heen? :D Hoe bevalt de Yeti?
Bevalt op zich prima, rijdt goed, ideale zitpositie nog niet helemaal gevonden, maar dat duurt bij mij altijd even. Maar die 1.2 105 pk is wat magertjes voor een auto van dit formaat, als ik mocht kiezen dan een chippie erin of doorsparen voor een 1.4 tsi.
 

EdK

Forumguru
als ik mocht kiezen dan een chippie erin of doorsparen voor een 1.4 tsi.
Stop dan maar met door sparen want een 1,2 met zoals je al zegt een chippie is dan echt een betere keuze.
Heb zelf nu de 1,4 omdat dit me geen cent extra koste toendertijd , maar die kosten zitten nu in het verbruik en dit is me tov een gechipte 1,2 erg tegen gevallen....
 

AGTon

Forumguru
Net een brief ontvangen. Skoda Holdinga gaat voortaan verder als A-Point.

Heb geen ervaring met A-Point, maar ik hoop dat de Holdinga dienstverlening blijft bestaan.
 

Skodako

Senior Member
Skoda Holdinga goede ervaringen mee qua onderhoud van mijn old Skoda en top service. Afwachten hoe de service gaat zijn als A-Point :pieker:
 

jp_f1

Senior Member
Afgelopen maand mijn eerste auto laten bestellen bij Holdinga en in maart/april mijn eerste proefritten gehad daar met een Skoda. Service van de verkoop is top. Kon bv een Octavia een zondag mee krijgen om een uitgebreide proefrit te maken.

Helaas kon ik niet meer de kleur bestellen die ik wilde. Zaterdags de offerte laten opstellen met de kleur, maandag er op heeft de importeur de kleur terug getrokken terwijl week 40 de bedoeling was. Ook hier was Holdinga verbaasd over en heeft hier contact over gezocht met de importeur.

Al met al tot nu toe gewoon uiterst positieve ervaring met Holdinga. Nu kijken hoe het de komende 4 jaar gaat als ik de auto heb.
 

AGTon

Forumguru
Vorige week was ik weer aan de beurt, en een paar weken daarvoor ook trouwens.

Holdinga is nu A-point geworden. Gelukkig zitten dezelfde mensen nog achter de receptie. Showroom is flink onder handen genomen. Was het bij Holdinga nog wat minder up-to-date, nu is de showroom helemaal spik en span. Of dit altijd al in de pijplijn zat, of mee is gekomen met A-point, dat weet ik niet.

Wederom ben ik tevreden vertrokken. Zelfs tussendoor even snel kijken omdat ik dacht iets te horen is geen probleem en gebeurd zonder extra kosten. Het is voor mijn gevoel wel drukken geworden want een afspraak maken duurt allemaal wat langer, maar niks aan te merken op A-Point. Ik zou mensen nog steeds adviseren om daar heen te gaan.
 

AGTon

Forumguru
Ik lees net dat A-point een verzamelgebouw aan het bouwen is op de Veluwezoom in Almere.

Skoda/VW/Seat onder een dak. Zal eind dit jaar of begin volgend jaar dan we een verhuizing zijn.
 

Pendragon

Forumguru
Bovenaan Onderaan