Rapid Spaceback Joy 1.4TDI

Joy

Lid
Gisteren, eigenlijk geheel onverwacht een nieuwe Rapid Spaceback Style 1.4TDI DSG Joy kunnen bestellen met vele extra's.
Ik heb er nu al zin in en dit gaat mij eerste Skoda worden :jaja: .

Bij gebrek aan tijd me hier er nog niet op in kunnen lezen maar dat komt ongetwijfeld nog wel.
Voor nu een paar vragen en alvast veel dank voor het beantwoorden daarvan.

-De levertijd is helaas 3 maanden of zijn jullie ervaringen dat de levering waarschijnlijk eerder plaats kan vinden?
-Loopt er al een topic over chiptuning van de 3 cilinder 1.4 TDI?
-Heeft er iemand al gebruikservaringen met chiptunig voor deze motor.
-En bij wie kan ik terecht voor chiptuning? Mijn gevoel zegt JDEngineering.

Ik heb geen zin in tuningsweerstandje verpakt in een mooi kastje die de ECU voor de gek houdt maar een goed werkende tuningbox die ik er zelf tussenuit kan halen geniet wel de voorkeur. Geen idee of ze er al zijn.

Gebruikservaringen uit de eerste hand zie ik dus graag tegemoet en waarvoor dank.:thumbsup:
 

Joy

Lid
Bedankt Altos :thumbsup:

Bedankt Figaro75 :thumbsup: Dat ziet er goed uit en van 90 pk naar 110 pk is netjes. En een externe powerbox geniet ook nog eens de voorkeur.
Nu nog opzoek naar gebruikerservaringen van deze box. Of ga ik de eerste worden :D ?
 

Mackay

Nieuw lid
Beste Joy,

Hoelang heeft het geduurd voordat de auto binnen was? 2 weken geleden heb ik er ook 1 besteld. Bij mij was de levertijd ook 3 maanden. Hopen dat die eerder binnenkomt.
 

Joy

Lid
:sterretjes:Ik ben nog steeds aan het wachten en de drie maanden zijn al voorbij..................
Maar het duurt nu niet lang meer en aanstaande maandag wordt de auto afgeleverd :tegek:.

1.2 TSI's staan genoeg op voorraad http://www.skoda.nl/voorraad
 

Joy

Lid
Vandaag ben ik gestopt met wachten en heb de auto maar opgehaald.
Ik heb er al 46 hele kilometers mee gereden welke hoog boven verwachting zijn. Een waar genot en ergens had ik zo tegenvallers verwacht maar die heb ik nog niet kunnen vinden.

Morgen mag ik er 300 kilometer mee gaan rijden en ik ben benieuwd.
 

Mackay

Nieuw lid
Veel plezier met je wagen en veel veilige kilometers!
Ik moet helaas nog iets langer dan 2 maanden wachten.
 

Joy

Lid
Iedereen bedankt! :thumbsup:

Vandaag helaas maar aan de 410 kilometer gekomen.
Morgen mag ik weer 250 kilometer rijden en heb er nu al zin in :D.

:pieker: Nadelen aan de Rapid? Ik heb ze nog niet gevonden.
 
Bovenaan Onderaan