Columbus Voorkeurstankstation aanvullen...

  • Onderwerp starter Deleted member 20094
  • Startdatum
D

Deleted member 20094

in het lijstje van voorkeurtankstations in de New Columbus staat bij mij BP er niet tussen.
Aangezien ik een tankpas heb voor enkel BP, wil ik deze dus wel graag toevoegen.

Mijn vraag: welke stappen moet ik doorlopen om BP als voorkeurtankstation toe te voegen?
 
D

Deleted member 20094

Klopt. Dat bedoelde ik inderdaad niet.
Maar op de manier die ik wel wil, lukt het niet.

Nu heb ik de gps gegevens via de site van BP gedownload en ingevoerd als POI.
20160420_151837.jpg
Dus niet op de manier hoe ik het wilde hebben, maar uiteindelijk via een andere weg dan wel weer wel. Al met al wel tevreden.
 

hemi24

Forumguru
Zou je bij Heerenveen niet 2 BP pompen moeten zien..?!?

Meest irritante aan het systeem is dat de BP-POI's gewoon IN de data van je systeem zitten...
Je mag ze alleen pas ZIEN als je de data in een Audi laadt....

Knipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:

valderrama

Senior Member
Dus.... de BP data zit al wel in het systeem met een mooi logo, maar je krijgt het standaard niet te zien... dat is bijzonder jammer...

Workaround is dan dmv POI's de data nogmaals in voegen vanaf een SD kaart en zelf een logo erbij te zetten? Welk formaat GPS gegeven moet er gekozen worden vanaf de BP website voor de MIB2 Columbus?

Ik zie nu wel in bovenstaand screenshot dat er 3 POI BP's in de buurt zijn, maar er verschijnt geen BP in de manoeuvre lijst... wel een Total die niet op de kaart te zien is?
 
D

Deleted member 20094

@valderrama GPS Exchange downloaden vanaf de BP site (is inclusief logo), deze inderdaad d.m.v. POI's inladen.

Als iemand weet hoe ik die Total uit de lijst kan verwijderen...hoor ik het graag (hetzelfde geldt voor parkeerplaatsen en restaurants).
 

valderrama

Senior Member
Krijg je überhaupt wel de geïmporteerde BP's in je maneuvre lijstje te zien zoals dat met andere tankstations wel standaard het geval is?
 
D

Deleted member 20094

Nee, dat niet. Wat dat zijn die behoren tot de 3 vooringestelde doelen (parkeerplaatsen, restaurants en tankstations).

Ik heb al geprobeerd om die 3 er uit te krijgen, omdat ik het super irritant vind. Maar helaas nog geen succes.
 
Bovenaan Onderaan