Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

D

Deleted member 20094

Bij mij wel al standaard in admundsen (grote scherm ) wel laatste nieuwe versie... dus...

groet Stefan

Ik kwam vanmiddag tot de ontdekking dat de straatnaam ook in de infotainment wordt vermeld (linksboven) in de stand radio.
 

Evilcomputing

Senior Member
Toch mis ik op de b8 opties die ik wel graag zou willen. Maar kan helaas niet.
Voice control geactiveerd (dealer optie 350 euro) App-connect (dealer optie 150 euro)
VIM op de discover media
Handen aan het stuur melding uit bij lane assist.

Qua VCDS/VCP was ik met de Octi happy'er
....

verwend nest....
 

Hetzer

Forumguru
Wat wil je neerleggen @Hetzer
emoji15.png


spellings control :mad::maakmegek::bloos::D
 
dat is gelukt , er zijn alleen enkelingen die het niet accepteren willen maar die zijn redelijk zeldzaam
Top, dus geen problemen meer met als je het knopje toch weer een keer indrukt dat ie dan reset. Ik klim binnenkort in de DM voor een afspraak denk ik

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 

bluskabouter

Forumguru
afgelopen vrijdag op bezoek geweest bij @Antera om enkele opties aan / uit te laten zetten.
needlesweep en uitschakelen van de start-stop functie is op mijn yeti van mj 2016 echter niet mogelijk.
er blijken diverse nieuwe en oude modules samen te zijn gevoegd.
de opties die hij aan / uit kon zetten is wel gelukt, o.a. bochtenverlichting, e.d
@Antera nogmaals dank.
 

Antera

Donateur
graag gedaan. Idd ondanks het feit dat de nieuwe Yeti op MQB platform staat zijn nagenoeg alle module's van de vorige generatie. Wel is het besturingssysteem van de radio/navi mqb maar ook daar hebben ze de menu structuur beetje gelaten zoals de vorige.
 

M.M.M

Nieuw lid
het is de claxon zoals je hem nu ook hebt. en heel kort op je claxon drukt

Bedankt voor je snelle reactie. Maar dus niet het subtiele piepje wat ik voorheen in mijn Golf VI leasebak had (met alarm). Nou lees ik ook ergens dat er een "subtiel(er) piepje" wordt gebruikt bij de automatische kofferbak opening van de combi. Is daar geen linkje mee te leggen?

P.S. Ben nu al 1/3 van dit topic en ik wordt steeds enthousiaster. Ik rijd nu zakelijk een eigen auto (verkeerde merk :cry:, we maken allemaal wel eens fouten). Deze wordt als het een beetje mee zit eind van dit jaar vervangen voor een O3 Style BL met veeeel toeters en bellen.

Mijn verlanglijstje van VAGCOM is al behoorlijk, dus ik neem tegen die tijd zeker contact met je op, om voor de aanschaf van de O3 nog even een aantal opties te bespreken, of ik die nou wel of niet direct moet aanschaffen, of dat ze later simpelweg met een V kunnen worden geactiveerd. Ik wil er overigens ook Eibach verlagingsveren onder hebben en ik begrijp dat ik daarvoor ook goed terecht kan bij jou? Incl. het uitlijnen?
 
Laatst bewerkt:

Geert Oost

Nieuw lid
Mijn ervaring met een ingebouwd alarm was dat het een subtiel piepje was bij het openen en sluiten. Hoe zit dat met de claxon? Factor 10?

Ik heb het bij mijzelf alleen bij sluiten ingesteld en niet bij openen. (2 korte beeps) (dit kan alleen via de codering en niet via menu instellingen op de console). Nog steeds handig om je auto te vinden in een parkeergarage (je drukt hem gewoon nog een keer op slot) en een bevestiging te krijgen dat de deur echt goed dicht zit.
Als je de auto al op slot zet als er nog mensen uitstappen dan komt de bevestiging op het moment dat de laatste deur dicht gaat.

De instelling wordt per sleutel bijgehouden is mij opgevallen. Als ik verwacht dat ik 's nachts laat terugkom dan neem ik meestal de andere sleutel mee om de buren niet te storen :)
 

Antera

Donateur
@M.M.M Het is idd niet het subtiele piepje van je golf 6. daar zat een oem alarm in die dat piepje geeft. Het is zeker niet te koppelen aan de achterklep. Dat zijn allemaal andere piepjes op andere plekken en module's. Daarnaast kan je de piepjes voor openen en of sluiten ook in het menu aan en uit zetten. Zo ook met beide sleutels het is maar net welke instellingen je bij welke sleutel hebt opgeslagen in het systeem. Dit is met meerdere zaken zo.

voor een eibach verlaging kan je idd bij mij terecht
 
Bovenaan Onderaan