Plaatwerk nergens te vinden pick up

Nfc

Lid
ik vind nergens "namaak stukken" voor de wielkasten in de laadruimte , liefst zo compleet mogelijk
Weet iemand waar ik deze online kan krijgen of in de buurt van reusel/arendonk?
Ik heb ook al gezocht onder vw caddy mk2 maar nergens iets te vinden , weet wel zeker dat ze er zijn want heb deze al bij een resto project gezien op een filmpje.
Heb al een mail naar de dealer gestuurd maar geen antwoord. Na de vakantie is bellen maar dit zal wel veel in prijs verschillen.
Gr
 

Nfc

Lid
6U7803421A Side Panel
Maar deze zouden 300€/st kosten
Iemand beter alternatief behalve zelf maken ?
 

Cordoba

Forumguru
Heb je ook al gezocht op Felicia Praktik? Voor de Forman en dergelijke uitvoeringen heten de pick-up en de besteluitvoering ook wel "Praktik" en volgens mij geldt dat ook voor de Felicia.

Ik zie dat er in Schiedam (bij Rotterdam) wel één te koop staat, waar zo op het gezicht de achterklep ontbreekt. Ook in Ospel (bij Weert) staat een schade-exemplaar te koop, waarvan niet te zien is waarom het een schade auto is (dus mogelijke rotte plekken)
 
Laatst bewerkt:

Nfc

Lid
Een hele wagen kopen voor deze 2 panelen gaat niet lukken.
Misschien iemand die een afbraakwagen heeft waar ik het kan uitslijpen of misschien dat deze van een combi hetzelfde zijn? Het gaat vooral om het stuk waar de schokdemper in gaat.
 

Nfc

Lid
Overal gehoord nergens te vinden.
Heeft er misschien iemand een foto van de ophanging achteraan in de koffer ?
Van een hatch en of combi van een gewone felicia
 
Bovenaan Onderaan