Hoeveel kilometers heeft jullie Fabia gelopen

achbrouwer

Forumguru
Fabia van mijn echtgenote weer voor een jaar door de keuring heen
Op gebroken achterveer, rechter deurslot en aircopomp na. Probleemloos door de keuring

Kilometerstand: 345k en een beetje

Gr. André
 

achbrouwer

Forumguru
1.9 tdi 105pk standaard
Is gechipt door JD
140 Pk 350 Nm
Sinds 2009 in bezit.
Is van feb. 2002
Gekocht met 260k op de teller
Is een ex lesauto uit Goes
 

Ted

Forumguru
Mijn 1.9 SDI is van mei 2003 en staat op circa 368 dkm. Weinig kosten aangehad zelfs mijn eerste airco, altijd van aankoop tot heden zelf onderhouden.
 

Ted

Forumguru
Als hij zo blijft knorren dan wil ik hem best naar de half miljoen rijden. Tenslotte net verwent met een nieuwe accu van de gamma voor 89 euro!
 

Cjvdz

Lid
Hi,

Ik heb een fabia combi uit 2003 2 liter met inmiddels 245000 km op de teller.. Het is een een benzine.. 115pk.
 

woutr

Forumguru
Zonde! Heerlijke auto wat mij betreft! Ik heb de mijne nog niet zo lang maar hij bevalt erg goed. Km stand rond de 205k nu en ik hoop 'm nog een goed aantal jaren te rijden
 

skoda

Nieuw lid
Hoi fabia rijders

Van de week de 300000 km gepasseerd het is een 1.4 tdi 51kw combi uit 2006. Het zijn wel vooral snelweg kilometers.
Waarschijnlijk zal ik de volgende mijlpaal niet meemaken, daar ik mogelijk minder ga rijden.

gr Ben
 
De mijne haalt (1.4 16 V 100pk, G3, 2006,) haalt deze maand de 200.000 km. In 1 jaar tijd heb ik er 22.000 km mee gereden. Flink wat achterstallig onderhoud gehad en problemen met cillinders. Ook typisch fabia kwaaltje..lekkende deuren. Is goed gerepareerd door garage waar de auto in onderhoud is.
 

Ted

Forumguru
Net de 370,5 dkm gepasseerd, oliefilter vervangen en olie ververst. Ook even het brandstoffilter afgelaten. Ben na de 300 dkm over gegaan op 5w40 en het interval opgehoogd naar 20 dkm. Rij rustig traject 80 km wegen! Olie verbruik nihil.
 

Michel71

Actief lid
Het is gebeurd. Ik heb 'm ingeruild. Nog 1 weekje rond-tuffen in de gele fabia en daarna toch iets groters. 325.000 km heb ik gehaald. Distributie zat er aan te komen en hij zou bijna voor een grote beurt moeten. Belangrijker nog: De Fabia werd achterin echt te krap met drie kids. Gekeken voor een Octavia en Touran, maar uiteindelijk is het toch iets heel anders geworden, namelijk een C5. Zo voordelig als met de Fabia wordt het niet meer, maar iets meer comfort is ook wel wat waard.
 
Bovenaan Onderaan