Nieuwe Seat SUV

plaza

Forumguru
Natuurlijk Chris , alleen jammer dat een eventuele Cupra uitvoering dan wel weer later komt.....snap ik niet.....ik zou als fabrikant denken : Wij willen zo snel mogelijk, zo veel mogelijk Ateca's op de weg zetten , en hoe doe je dat ?
Zo breed mogelijk aanbieden voor alle potentiele klanten zodat er voor iedereen meer dan
voldoende keus is .

Maar ja , Seat schijnt volume verkopen niet nodig te hebben ?................Dacht het wel .....:)
 

EdK

Forumguru
Ik vind het een waanzinnig mooie SUV!
Tsja maar t blijft een Seat.........

Maar goed binnenkort de Skoda uitvoering en daarna de VW uitvoering
Zal net als de Upp , Mii en de CitiGo ook gaan gebeuren met deze SUV.....

De VAG stal word een eenheidsworst met als enig verschil de prijs en het LOGO
 

Brightstar1981

Forumguru
Ok akkoord !
Niks mis mee maar na concept gezien te hebben veel te braaf geworden.
Ik ben nu 34 en ben blij dat ik niet gewacht heb op de Seat SUV en voor de superb gekozen heb.
Ps als ik tevreden blijf van Skoda overweeg ik ook wel hun SUV ... In de verre toekomst
 

sitechris

Donateur
Natuurlijk Chris , alleen jammer dat een eventuele Cupra uitvoering dan wel weer later komt.....snap ik niet.....ik zou als fabrikant denken : Wij willen zo snel mogelijk, zo veel mogelijk Ateca's op de weg zetten , en hoe doe je dat ?
Zo breed mogelijk aanbieden voor alle potentiele klanten zodat er voor iedereen meer dan
voldoende keus is .

Maar ja , Seat schijnt volume verkopen niet nodig te hebben ?................Dacht het wel .....:)

Niet helemaal, de Cupra uitvoering verkoopt maar mondjesmaat. De reden dat ze die later lanceren is dat ze nog een keer aandacht krijgen in de media. Anders is het na de marktlancering meteen voorbij met de pret.
 

Tuulster

Forumguru
m1myhljbva3n-jpg.47095

Foto via mark.jpg

Valt op zich toch wel mee... de echte scherpe kantjes zijn er af en de Vision is een computertekening maar verder..... @ertromp
 
Bovenaan Onderaan