Chiptunen Superb combi 1.6 tdi 2015

Rosinfield

† In Memoriam
Ik kreeg destijds van JD het advies om even te wachten tot een paar duizend km. Begreep dat er ook niet echt zwaarwegende bezwaren zijn om het meteen te doen. Toen ik er een keer was, kwam er ook iemand met een splinternieuwe nog niet ingereden A4. Dus wie ben ik om hierover twijfels te hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
toen ABT nog huistuner was van VAG kreeg je op je nieuwe niet ingereden auto al een chip bij aflevering, dus ik zou zeker niet bang zijn om dat na 2000km al te doen @s-line, maar die discussie hebben we al eerder gevoerd toch? ;)
je bepaald immers zelf met je rechtervoet wat er gebeurt?
 

B@s0302

Senior Member
In het verleden had Pon gewoon een "potje" voor ABT Tuning. Eventuele garantie issues werden dus gewoon door PON betaald en dat kwam ze blijkbaar te vaak voor ;)
 

B@s0302

Senior Member
Dit was het verhaal wat mij door een ( PON ) dealer verteld werd. Heb zelf een verleden bij deze dealer dus kan niet direct staven maar acht de bron wel betrouwbaar ;)
 

s-line

Forumguru
Wat je inderdaad betaalde voor chiptuning door ABT was belachelijk!:fool:
Daar kon je inderdaad wel een potje voor de garantie mee vullen,dus je betaalde je eigen reparatie al van te voren.:jaja:
 

Rosinfield

† In Memoriam
En dat laatste komt mogelijk doordat men zich uit de markt heeft geprezen. Mensen zijn bepaald niet gek en lang niet allemaal benauwd vanwege weinig realistische garantie-verlies vrees
 

Import Yeti

Forumguru
Btw, gisteren nog een bezoekje gebracht aan JD in Lochum. EGR van mijn Pa zijn Audi weg laten schrijven.
Weer prima geholpen en vriendelijk te woord gestaan. De recente verbouwing is ook prima geslaagd.
 
Laatst bewerkt:

Import Yeti

Forumguru
@Corné de Kluijver hier een mooi voorbeeld tussen ABT (rode lijn) en JD (Blauwe lijn)
10258901_1002435456469736_1271277242535937971_o-2.png
 

LT83

Forumguru
De uitdraaien van de Leon Cupra ed310 waren nog mooier om te zien :tongue:
Daar volgden de pieken en dalen elkaar mooier op, echt een heuvel landschap.
Moet toch heerlijk zijn na 1x volgas 4x een duw in je rug te voelen ;)
 
Bovenaan Onderaan