Vervangen ruitenwissers of alleen rubber ?

MarcW

Senior Member
Natuurlijk kan je je wissers compleet vervangen,maar heeft iemand ervaring met alleen het rubber vervangen ? Volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn om dat te doen.

Dus tips zijn welkom :D
 

Monteurtje

Forumguru
Bij oudere type wisserbladen kon dat. Ik weet niet of er wel losse rubbers verkrijgbaar zijn voor aero wisserbladen
 

Arnout84

Senior Member
Ik heb nog een complete set ruitenwisserbladen liggen voor een Citigo. Nieuw in de doos....

Volgens mij kun je die rubbers niet vervangen bij aeroblades types
 

MarcW

Senior Member
Heb maar een nieuw setje gehaald. Zie wel dat je niet bij alle aero wisserbladen alleen het rubber kan vervangen.
 

oco1979

Forumguru
zag dat ze ruitenwisser verkochten in de action,eens geprobeerd voor men tweede wagen.
Zijn wel klassieke,niet zo moderne,mogelijks dat ze de overschot hebben opgekocht :D
 

Ted

Forumguru
Helaas passen de wissers niet van de action, heb ik laatst ondervonden. Voor de fabia 1 wel en die bevallen goed. Zijn van Valeo, goed merk overigens!
 

Erik_NL

Forumguru
... heeft iemand ervaring met alleen het rubber vervangen?
sinds ik vijftien jaar geleden de VAG-auto's in mijn familie op AeroTwin heb omgezet, vervang ik enkel nog de rubbers.
Aanvankelijk van SWF, vervolgens een tijdje merkloos, tegenwoordig van SecuVision.
Ik wissel alleen het rubber dat dweilt of schraapt, niet meer per set. Het wisselen zelf is een fluitje van een cent.
klik bron
 
Bovenaan Onderaan