Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Taffy

Forumguru
@Jee13 Wat jouw vrouw met schoenen en kleren heeft (?!) heb jij met grille-spiegelkappen-velgen-dakrails......

Wel weer top trouwens, ben benieuwd :jaja:
 

Jee13

Forumguru
zo grille zit erin, project geslaagd......dit is mijn wintermodus
(zomermodus zullen we eens gaan verzinnen komende periode)

natuurlijk fotos;)

20151126_120229.jpg


20151126_121425.jpg


20151126_121941.jpg


20151126_122227.jpg


20151126_122239.jpg


20151126_122252.jpg
 

MaxN

Donateur
Ziet er goed uit.
Voor de zomer gewoon andere velgen kopen. :D
Die velgen passen vast ook mooi onder een S2C!!:lezen:
 

s-line

Forumguru
Wel bijzonder dat jullie het allemaal mooi vinden?:pieker:
Ik vind het superlelijk en de combinatie totaal niet bij elkaar passen!
Zonde van zo een mooie RS vind ik. Maar gelukkig vind je het zelf blijkbaar wel mooi, net als de rest hier, of die durven het niet te zeggen! Dat is ook goed mogelijk.:jaja:
 

Cordoba

Forumguru
:pieker: Ik vind de grill een flinke verbetering ten opzichte van het vorige plaatje, maar op basis van de foto's blijf ik mijn bedenkingen houden over de zwarte spiegelvoet. Ik denk dat je het in werkelijkheid moet zien, om goed te kunnen beoordelen hoe het er echt uit ziet.
 

Jee13

Forumguru
@s-line , natuurlijk hoef je het niet mooi te vinden en dat mag je gerust zeggen.

Sterker nog ik waardeer een eerlijke mening.
Bedoel je de combinatie tussen de matte aluminium kleur van de grille icm glanzende zilver spiegelkappen?
 

s-line

Forumguru
De spiegels vind ik totaal niet staan!
En al helemaal niet de facelift spiegels, die vind ik gewoon te groot voor de auto, net flaporen. Zeker nu ze zilver zijn, en het komt net over of dat je 2 spiegels van de sloop hebt maar geen zin om ze te laten spuiten. De grille is nog redelijk(beter als chrome in ieder geval)maar ik vind het zwart stoerder, en nog beter de chromerand gewoon in de auto kleur.
 

Badsloefke

Forumguru
De spiegels vind ik totaal niet staan!
En al helemaal niet de facelift spiegels, die vind ik gewoon te groot voor de auto, net flaporen. Zeker nu ze zilver zijn, en het komt net over of dat je 2 spiegels van de sloop hebt maar geen zin om ze te laten spuiten. De grille is nog redelijk(beter als chrome in ieder geval)maar ik vind het zwart stoerder, en nog beter de chromerand gewoon in de auto kleur.
Persoonlijk vind ik die grijze spiegels ook minder mooi... Toen ik de foto de eerste keer zag dan vielen me direct de precies zo grote spiegels op... Denk zwarte grill icm blauwe spiegels dat dit mooier zal zijn... maar das ieder zijn smaak natuurlijk belangrijkst is dat jijzelf het mooi vind want smaken verschillen... maar alleszinds knap dat je dit allemaal zelf kan aanpassen...
 

Jee13

Forumguru
Ik ga verklappen dat deze spiegelglazen geruild gaan worden met die van mijn broer
Op zijn A4 hebben we aantal jaar geleden A5 spiegels pas gemaakt, op die spiegels zitten dimbare glazen, om dat aan te sluiten was nogal een tour, en is tot op heden niet gebeurd.

Mijn RS heeft oem dimbare buitenspiegels, dus is kwestie van stekkers aansluiten. (Wel nog even 2 draden extra in de FL spiegels trekken
 
Bovenaan Onderaan