Rapid verlagen of niet?

s-line

Forumguru
Jij hebt ook een comfort schroefset!
Maar veren zijn niet te vergelijken met een goede schroefset. Bij lange na niet. Tuurlijk rijd het beter als orgineel maar daar houd het ook wel mee op vind ik!
En een superb zal ook nooit een bochten scheurder worden want daar is ie immers toch echt iets te log voor. Het is gewoon meer een cruiser. De fabia is een stuk lichter en een kortere wielbasis dus, zoiezo strakker in de bochten
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
HaHA...wel een hele vette bak zo,maar zover ga ik niet met verlagen.
De rapid staat over 14 dagen wat lager op z'n slofjes!!:thumbsup:

Zoals gezegd : ik ga dan ook wat foto's maken, en deze delen op het forum.

Op 4 juni is onze rapid nog wat rapider geworden.135 pk en 218 Nm koppel..........dat voel je toch wel??!!:D

groet Wim.
 

emiel10

Senior Member
Is er geen AP schroefset voor de rapid? Die heb ik zelf onder mijn A3 en bevalt uitstekend. Rij er nu een jaar mee en super tevreden. Kan laag genoeg maar blijft toch comfortabel en is qua prijs erg interessant!

 

Antera

Donateur
@emiel10 wil het wel voor je uitzoeken of we iets voor de rapid kunnen leveren aan schroefset mail me dan even op info @lowering.nl met eventueel de aslasten enz
 

emiel10

Senior Member
@Antera Ik heb zelf geen rapid. Die A3 hierboven is van mij en daarvoor heb je me al een ap set geleverd

En de fabia gaat niet verlaagd worden helaas.
 
Zijn er mensen die hun spaceback 3 cm verlaagd hebben en die daar foto's van willen plaatsen? En heeel misschien zijn er wel mensen die hem 5 cm verlaagd hebben en die daar foto's van willen posten. Ik weet nog niet wat ik wil, ik weet dat 5 cm veel is maar is dat tè veel? Moet je dan echt stoppen voor de hobbels? Is 3 voor het mooie genoeg??
Graag foto's! Mailen mag ook natuurlijk: Richard.90@live.nl
 

paultie

Forumguru
Check even mijn foto's in de foto galerij. Die is 3 cm verlaagd. Ik zou ook 3cm adviseren. Je pakt dan net niet alle drempels mee. Soms zit er een hoge tussen.
 
62bd5dc68b5f9d36607b55a7af73dcc2.jpg


Dit is de mijne met 16 inch, nog niet verlaagd
 
Bovenaan Onderaan