Skoda Columbus 3T0 035 680 K

  • Hallo,
Ik ben voornemens om een Skoda octavia (2) combi RS aan te schaffen maar deze heeft geen navigatie. Ik wil graag bovenstaand systeem in deze RS zetten. Heeft iemand ervaring met dit systeem?
Weet iemand waar ik dit systeem kan kopen en laten installeren?
Gr Jasper
 

ertromp

Forumguru
  • Hallo,

Welkom hier


Die K versie is met led scherm en het bouwjaar zal ca. 2014 zijn

Waar kopen:
Marktplaats
Ebay
Sloperij zoals Klein Gunnewiek
En zo zullen er legio zaken zijn die de RNS 510 verkopen.

Let wel dat de Columbus ook nog op de can gateway aangemeld moet worden om alle functionaliteit te tonen zoals parkeersensoren etc.

En hoe gaat de zoektocht naar de RS??????
 
De RS is inmiddels gevonden! Ben daarom nu op zoek naar een mediasysteem mer inbouw. Heb tevens al een afspraak staan voor inbouw alarmsysteem ivm gevoeligheid van inbraak van bovenstaand systeem.
 

newwolf84

Forumguru
Welkom op het forum !

Maar je gaat serieus er een alarmsysteem op laten zetten ivm de columbus ?
Is het financieel gezien niet handiger om dan een navilock in te bouwen ? Lijkt me dat dat goedkoper is.
 
Hallo,

Niet alleen voor het Columbus systeem. Ik wil wel kunnen genieten van deze Skoda zonder dat er een "vreemde" in gaat rijden.
 

newwolf84

Forumguru
Begrijpelijk, maar goed, valt me tegenwoordig wel op dat er niet veel mensen meer van een alarm opkijken. Laten we hopen dat je het nooit nodig hebt.

Op het forum zijn nog genoeg dingen te vinden om je RS nóg wat mooier te maken, denk ook aan het VCDS gebeuren.
needle sweep dat soort dingen.

In elk geval alvast veel plezier met je RS, maar dat zal zeker wel lukken !
 
Zitten idd leuke features tussen. Wat moet je hiervoor aanschaffen, wat zijn de kosten hiervan of kan dit ook bij een dealer?
 

newwolf84

Forumguru
Zou gewoon iemand van het forum eens aan schrijven, zal niet alle dealers over 1 kam scheren maar er zitten er ook wat tussen die geen idee hebben hoe het moet.
 

Rallye

Forumguru
Een RS-rijder erbij! Welkom. Diesel of benzine? Welk bouwjaar? Een facelift-versie, zoals in je avatar (ik bleef maar draaien met mijn iPad)? Op de faceliftversie zit standaard al needle sweep...

Heb je de Columbus al? Je zou ook eens bij Zenec kunnen kijken: https://autoshopdetijger.nl/navigatie-skoda-c-924_878_885.html

Eventueel met DAB en zelfs TV, standaard carkit. Systeem komt wat moderner over.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Het is de auto van de avatar, benzine uit 2010. Ik weet niet hoe ik die foto normaal op mijn avatar krijg. Heb hem normaal gemaakt, maar krijg hem op zijn kop in de avatar. Ik heb de Columbus nog niet, ben momenteel aan het oriënteren.
 

Rallye

Forumguru
Met die avatar is wel grappig zo...

Zo te zien heb je qua uiterlijk dezelfde auto als ik (zie handtekening), of heb je een automaat?
 

EdK

Forumguru
leuke avatar maar plaats je wel je media systeem er dan ook op zijn kop in !!!

En Zenec past in principe naadloos in de wagen die ze opgeven.
 

Rallye

Forumguru
Heb jij een zenec systeem? En zo ja past het geheel naadloos in jouw Skoda?

Ik heb zelf geen Zenec want navigeer liever met een losse navi, maar heb het altijd een mooi systeem gevonden. Jij bent wel op zoek naar een inbouwnavi, vandaar mijn advies.
 
Bovenaan Onderaan