Mijn Octavia projectje

foxxie2

Senior Member
Maar even een project/ foto verslag van de wijzigingen die de octavia hier ondergaat. In korte tijd al best veel gedaan en heb ook nog hele plannen.

Foto720-4DWAYJCX.jpg

Foto van vorig jaar..Makkelijk als je nieuwe auto al in de familie is dan kan je voor die tijd al even wassen en poetsen.

Foto720-COGOVEBU.jpg
Foto720-UC6R68W3.jpg
Foto720-XQWSFKYZ.jpg

Stond de octavia nog geen uur op de dam. Direct begonnen. Rs grill. Alleen motorkap frame was er echt zichtbaar dus deze netjes zwart gemaakt en de hendel ingekort. Onder de in superskoda grill geplaatst.

Foto540-QS8XQPMJ.jpg
Foto540-3VMHQQVN.jpg
Foto720-MR7LRAJS.jpg


Origineel skoda spoiler geplaatst

Foto720-VIXTOJ3B.jpg


luxe pedalen

Foto540-GUNNOJJT.jpg


led unit!

Foto540-TE8BBEZV.jpg


Klauwen van rood naar blauw.

Foto540-PW83XQP8.jpg
Foto540-YBLIU384.jpg


Van de lange spriet naar heel kort. Nu een originele antenne iets langer

Foto720-6AMCCE6K.jpg


Geen echte sonniboy maar gewoon van superskoda. Vrouw blij.

Foto720-HWKLAW8B.jpg


Interieur verlichting compleet om naar led!

Foto720-ELUEQPVE.jpg


sneakpreview voor volgend seizoen. maat grotere velg dunnere band.

Foto540-8ALX7PYY.jpg
Foto720-JJH4HQAF.jpg


En gisteravond na werktijd nog even de sierstukjes erop gelast. Staat stuk beter.
Auto staat net een maand hier en al aardig wat gedaan.:thumbsup: Begint naar mijn zin te raken.
Wil de radio er nog uit halen voor interface. Kan iemand vertellen hoe die vast zit voordat begin te trekken.:arghh: En wil nog keer aan de computer om te kijken wat er nog mogelijk is aan opties.
Ben benieuwd naar jullie reacties:D
 

Rallye

Forumguru
Netjes! Grille is niet mijn smaak. Vreemde bandenmaat (215/35) bij je nieuwe velgen. hoe kom je daar zo bij?
Zit er nig een verlaging aan. Te komen?
 

Cordoba

Forumguru
Ik stel voor om de laatste 2 letters van je topictitel te schrappen: dit is geen projectje meer, je pakt wel heel veel dingen op. De honingraatgrill met name boven de bumper vind op deze auto niet zo geweldig uitkomen.
 

foxxie2

Senior Member
Netjes! Grille is niet mijn smaak. Vreemde bandenmaat (215/35) bij je nieuwe velgen. hoe kom je daar zo bij?
Zit er nig een verlaging aan. Te komen?

Ik vond zelf de horizontale en verticale grill storend. En dit smoelt direct weer even anders. 215/35 op een 8j is licht getrokken en als die volgend jaar verlaagd is dan kunnen de wielen ver weg zakken.

Ik stel voor om de laatste 2 letters van je topictitel te schrappen: dit is geen projectje meer, je pakt wel heel veel dingen op. De honingraatgrill met name boven de bumper vind op deze auto niet zo geweldig uitkomen.

Haha jij er is al wel het een en ander gebeurt zeg maar. ik vind de 2 grillen die gelijk zijn mooier en toont wat sportiever. Anders ga ik me nog oud voelen.
 

Cordoba

Forumguru
@foxxie2 Beiden honingraat is ook gewoon mooier, maar op de één of andere manier toont het toch niet zo geweldig op jouw auto. Bij de Octavia3 van @lugolux is het effect veel mooier. Ik weet niet of het in de grofheid van de honingraat zit, of in het verschil in automodel. Maar verschillende onder- en bovengrill vind ik persoonlijk ook niet fraai.
 

foxxie2

Senior Member
Honingraat zit nu ook nog structuur verschil in. Hoop nog keer gelijk te krijgen. Misschien dat motorkap verlengers zou helpen maar ik vind zelf zo al wel mooi. Eerst andere dingen doen.
 

Skodatek1

Forumguru
Dakspoiler past totaal niet bij de auto vind ik, maar ja smaken verschillen ;)

Wat voor verlaging gaat het eigenlijk worden?
 

foxxie2

Senior Member
Dakspoiler past totaal niet bij de auto vind ik, maar ja smaken verschillen ;)

Wat voor verlaging gaat het eigenlijk worden?

Spoiler is origineel. Rest van sportline pakket staat op verlanglijstje. De bedoeling is om er air onder te doen. Kan de vrouw er ook normaal mee rijden. Leuk om de verschillende meningen te lezen.
 

foxxie2

Senior Member
Mooi man air!

Ga er nu ook voor sparen, static is leuk en aardig maar air is toch meer wat voor mij.

Bora was ook static met hardheid verstelling. Erg leuk! als blok op de weg maar de vrouw reed er niet mee. Parkeergarage kwam je er niet mee in. En aangezien de vrouw er nu ook mee rijd en kleine achterin moet het wel overal kunnen komen.
 

CDK

Forumguru
ik hou er wel van @foxxie2 lekker bezig jij :thumbsup: kom je bolide maar eens showen op de meetings, bijvoorbeeld 5 september in Varsseveld ;)
 

foxxie2

Senior Member
Dankjewel corne! Gaat vlugger als gedacht eigenlijk. Ik ging eigenlijk altijd wel naar meetings. Alleen dit seizoen na verkoop van de Bora nergens meer geweest. Over 5 september ben nog in twijfel. Doe op zaterdagen beetje auto's Enzo poetsen. En daar is op moment druk mee. Wil wel kan die direct aan vagcom voor wat dingetjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

foxxie2

Senior Member
poosje stil geweest hier van mij kant ondertussen aardig grote wijziging gemaakt. Foto's zeggen meer als woorden
Foto720-YGA8D6OR.jpg

Foto720-NMJDFHXL.jpg

Foto540-TVSFIMHN.jpg

Foto720-GMJORQKW.jpg

Foto720-GWGMFUWJ.jpg

Foto720-LFVK6H7O.jpg

Foto720-QEHL3BL3.jpg


De opstelling in de kofferbak is even voor nood. Wil het nog helemaal netjes maken maar moest eerst maar is werken. ben benieuwd wat jullie er van zeggen
 

s-line

Forumguru
Helemaal top zo! Ben benieuwd hoe het staat met de andere velgen. Dit model octavia is zoveel beter als de nieuwste! Helemaal na al de veranderingen!:thumbsup:
 

bobbl

Forumguru
wow gaaf zeg!
wil graag een keer in RL zien, die air ride.
Volgende meeting moet je toch echt naar toe!
Mooie auto
 
Bovenaan Onderaan