Pleased to meet you...

tr7

Actief lid
Ok, in de herkansing. Eerder kaapte ik per ongeluk iemands topic... Daar ga ik het bericht wel verwijderen.
---
Laat ook ik de goede tradititie hier volgen: mijn naam is Thijs, 37 jaar, wonend in de oostelijke Randstad. Vader van een jongenstweeling van ruim 3 jaar oud. En echtgenoot van een prachtvrouw.
Vandaag heb ik de offerte opgevraagd voor de nieuwe Superb Combi 2.0 TDI Greentech 110kW Style Businessline opgevraagd. Uitgevoerd in zwart metallic en met 18'' Pegasus. Ben vandaag ook even langs de dealer gereden (in mijn huidige) VW Passat, die per oktober uit de lease gaat. Ben zeer te spreken over afwerking en materialen die ik zag in de Superb hatchback - mij valt in ieder geval nauwelijks verschil op met de Passat.

Kortom: ik ben NOG geen Skoda-rijder, maar hoop dat snel te kunnen worden.

Ik ga nog even op zoek naar een geschikte avatar.

In ieder geval leuk om zo'n actief forum te vinden. Ik lees nu al met veel plezier, en heb inmiddels mijn eerste bericht (vraag) geplaatst.

Groeten,
Thijs
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Thijs, en wat je avatar betreft: 't is maar net wat je onder een passende avatar verstaat. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat een avatar helpt om personen te herkennen en ook iets over de persoon achter de avatar laat zien. Dat kan de eigen auto zijn, maar ook een hobby of een eigenschap. Daarom vind ik de standaard Skoda-logo's als avatar die veel mensen hebben ook minder geslaagd. En bovenal: een avatar is een persoonlijke keuze.
 
Bovenaan Onderaan