Chromen spijlen in grille

dirk27

Forumguru
Heeft iemand van jullie al overwogen om de spijltjes in de grille vooraan te voorzien van chrome? De Superb 2 heeft dit gekregen sinds zijn facelift en ik vind het wel wat hebben.

skoda-superb-facelift-front.jpg


1-skoda-front-cornering_0.jpg
 

Frank C

Forumguru
Idd zou heel mooi staan. Ben benieuwd of iemand dat al gedaan heeft en bij welke leverancier dit te bestellen is. Even snel gegoogled maar kon niks vinden.
 

AndreM

Forumguru
De nieuwe Superb heeft smalle Chrome streepjes, staat wat beschaafder.
De oude Superb gril lijkt net of er gevangenis spijlen in gezet zijn.
 

dirk27

Forumguru
Ik heb een vlugge impressie gemaakt.

Origineel:
16935768860_29b749a681_b.jpg


Met chromen spijltjes:
20073001912_f2162af2b1_b.jpg


Met chromen spijltjes én chromen middenstreep:
20080929395_ea9629f1aa_b.jpg
 

JXX

Senior Member
@dirk27
Mijn echtgenote wilde dit ook op onze O3 hebben maar is blijkbaar niet te bestellen.
De chroomlijst tussen de mistlampen heb ik bij aankoop erop laten zetten in mijn garage voor 62€.
 

Joske

Forumguru
kwestie van tijd voordat Superskoda of een andere met zoiets op de proppen komt ;)

ik vind het wat twijfelachtig :pieker:

wordt wel ineens héél wat meer chroom vooraan natuurlijk :)
 

Cordoba

Forumguru
Om het er mooi uit te laten zien, moet je een redelijk donkere lakkleur hebben, ik schat dat de donkergrijze lak van @dirk27 wat dat betreft net donker genoeg is. Ik heb het bij mijn Fabia gedaan door een grill swap te doen met een ander forumlid die juist van de chromen 'tralies' af wilde. Zie mijn topic voor foto's.
 

24qv

Actief lid
Ik kan er niets aan doen, maar krijg hier meteen Ssangyong Rodius achtige associaties bij.....
 
Laatst bewerkt:

dirk27

Forumguru
Is gedaan met chrome tape van 3mm, een rolletje kostte mij 3,50 euro. Echter lijken de proporties van de grille met de wagen niet zo goed als die van de Superb.
Ik ben niet zeker of het echt beter staat dan origineel. Binnen enkele weken zie ik, indien het niet goed oogt zijn ze vlug eraf getrokken..

$_35.JPG
 

MacRembrandt

Forumguru
Netjes.
En persoonlijk vind ik het mooier dan dat op de Superb.
Je hebt het zo te zien net wat verder door laten lopen naar boven dan bij de Superb, en dat maakt het wat mij betreft meer "af".

Ik vermoed wel dat het greenline-logo ook wat doet. Dat breekt het.
 
Bovenaan Onderaan