Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Altos

Banned
Eerst zien, dan geloven hier ook helaas, eerst was het week 35, toen week 38 nu productie week 41! Wegens drukte wordt er gezegd...ben er goed zuur van iig...halvereweg juni besteld, dalijk hopelijk halverwege oktober geleverd, echt te gek voor woorden.
Helaas niets wat ik kan doen, het komt niet door een kleur of optie maar productie te kort en te hoge aanvraag zeggen ze. Voor iedereen die hem wel eerder krijgt: veel plezier en prijs je gelukkig !
 

Der Einser

Forumguru
Ik heb een groene besteld...had ik een blauwe besteld had ik misschien met de rest meegekund...

Oh ja dat is waar ook!!
Wellicht ligt het dan daar aan.
Ze moeten natuurlijk een heel nieuw potje groene verf zoeken want ze hadden alleen maar blauw open :maakmegek::deuk:

Ben wel echt benieuwd naar je wagen. Lijkt me wel een kekke kleur :thumbsup:

Ps: als het goed moet ik toch wel ergens volgende week bericht krijgen dat onze auto in Nederland gaat zijn/komen.
 
Laatst bewerkt:

MarkyMark

Actief lid
Eerst zien, dan geloven hier ook helaas, eerst was het week 35, toen week 38 nu productie week 41! Wegens drukte wordt er gezegd...ben er goed zuur van iig...halvereweg juni besteld, dalijk hopelijk halverwege oktober geleverd, echt te gek voor woorden.
Helaas niets wat ik kan doen, het komt niet door een kleur of optie maar productie te kort en te hoge aanvraag zeggen ze. Voor iedereen die hem wel eerder krijgt: veel plezier en prijs je gelukkig !


Welke uitvoering heb je besteld?
 

EdK

Forumguru
Ik heb een groene besteld..
tsja halloooo dan is t toch wel logisch dat t langer duurt .....
Die pot groen die er stond was al opgedroogd door de vele blauwe die er tussendoor kwamen.
En tsja als je dan weer een potje groen moet bestellen ......dan duurt dat dus ff...
 

Altos

Banned
@MarkyMark Edition Hatchback 1.2Tsi 90 pk met 17" en climate control in Rallye Green...niks aparts dus lijkt me.
Ik snap ook wel dat het maar een paar weekjes zijn maar toch, ik vind het maar vreemd, besteld is besteld, wie gaat er dan ineens voor als het met zoveel weken opschuifd?
Helaas is er niks aan te doen en zal mijn rust weer moeten wederkeren maar dat dit weekend niet meer lukken.
 

EdK

Forumguru
Wel zou het niet zo kunnen wezen dat elk land ( importeur ) een bepaald aantal stuks inkoopt per jaar ?
En als PON in ons geval er zeg maar 2000 inkoopt en jij besteld de 2002 bij PON dat je dus niet meer in de geplande reeks van 2000 zit maar in een nieuwe lijst komt te staan...

En die zou bv dan nog iets vervroegd kunnen worden als in België het niet zo snel gaat en er hierdoor een plekje vrij komt waar dan uiteindelijk jouwe in word gepland....?

Maar goed als die robots er dus maar 10K per maand kunnen maken dan zullen het er nooit 100001 worden ......of de robot moet vervangen worden voor een snellere
 

Ron467

Actief lid
Ed, zo modern is de skoda fabriek ook weer niet hoor; 4 jaar geleden in ieder geval nog best veel handwerk. Aan de andere kant als de logistiek ergens een steekje laat vallen en er te weinig deurgrepen of zo zijn besteld....tja.

Maar:
"niks aparts dus" , dan kan je dus beter langs de dealers en een van hun voorraad modellen meenemen, helemaal geen wacht tijd! :deuk:
 

Machiel

Nieuw lid
:maakmegek:Vorige week de auto afgeleverd gekregen en dus opgehaald en als nog de foto's op de site met de oplossing voor de TomTom op de A-styl.

Bekijk bijlage 39819 Bekijk bijlage 39820 Bekijk bijlage 39821 Bekijk bijlage 39822 Bekijk bijlage 39823 Bekijk bijlage 39824

@nisuthai Hoe hebben ze jou TomTom op de A-stijl aangesloten. Ben nu naar de Brodit clips en actieve houder aan het kijken. Vind echter niet echt iets terug over het aansluiten ervan. Op het britse forum kom ik varianten tegen waar men de voeding rechtstreeks uit de zekeringenbox haalt, maar of dit nu de juiste weg is.
 
Bovenaan Onderaan