Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

AdFe

Nieuw lid
Heb net nog even nagekeken lease maatschappij heeft 19 maart de bestelling geplaatst.
Het gaat om een Octavia combi 1.6 TDI Greenline Business line met als opties cappuccino beige lak, chromen raamomlijsting, dakrailing zilver, kessy, stoelverwarming voorstoelen, sunset, Teron 17" en afneembare trekhaak.
2 weken geleden belde de leverende dealer dat de oorspronkelijke leverweek 23 een paar weken zou uit lopen.
Gisteren dus gebeld dat het waarschijnlijk week 30 wordt!
 

AdFe

Nieuw lid
@W124 denk dat er weinig te regelen valt dealer heeft het over een te verwachten levertijd
Mevrouw van leverende dealer die mij belde over het uitlopen van de leverdatum vertelde mij dat het uit lopen te wijten is aan de fabriek door het omschakelen naar my 2016
 

AdFe

Nieuw lid

Je zou dan toch zeggen dat er iedereen last van zou moeten hebben?
is de levertijd in mijn geval extreem lang?
Ik kreeg de indruk dat de lease maatschappij hier ook niet zo blij mee is.
Ik moet mijn huidige auto volgende week inleveren en krijg een voorloper totdat de Octavia geleverd wordt.
 

doncalitri1984

Forumguru
Tsja wat is lang? Ik heb ooit 6 maanden op een auto moeten wachten. Tis meer jouw wachtijd tegenover de gemiddelde hier. (10 tot 14 weken na bestelling in ontvangst)
 

AdFe

Nieuw lid
Ben nu ook wel benieuwd wat de reden is dat ik ongeveer 5 maanden moet wachten.
Zijn er nog meer gevallen bekent met deze lange levertijd? of ben ik een gevalletje pech.
 

yesRS@

Forumguru
Nice, ga je veel plezier mee beleven!:thumbsup:
De transportbeveiliging tussen de veren zat er schijnbaar nog tussen?
 

Mettes

Forumguru
@jeng : Ik heb je wagen gisteren in het echt kunnen aanschouwen bij de dealer.
Hij ziet er goed uit.
Tevens stond de Rs tdi uit de showroom klaar voor levering.
 

jeng

Actief lid
ah heeft hij die ook verkocht dan?
de rs'en gaan daar precies buiten aan de lopende band :tongue:

blokken waren er net tussen uit,maar moet nog wel wat gaan zakken normaal.
zal nog tot volgende zaterdag bij de dealer staan,mogen hem om half 9 gaan halen per uitzondering,omdat ik een hele week van huis ben met de camion.

grts
 

EdK

Forumguru
@Antera hou maar 18 augustus aan hoor, van de week hoort hij dat de wagen met een maand vertraagd is vanwege dat de velgen nog niet gereed zijn..................:deuk::deuk:
 

EdK

Forumguru
Dan zit ik gelukkig op een andere warme plek
Joh je hebt stoelverwarming en jij mag op de bijrijdersstoel zitten omdat moeders achter het stuur zit..... ??

Maar het is je gegund hoor dat hij 6-6-2015 word geleverd, je hebt nu wel lang genoeg moeten wachten....
Nu maar hopen dat ze hem in de juiste kleur hebben afgeleverd.....
 
Bovenaan Onderaan